کد خبر : 1752524 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:15 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از در هم شکستن رم؛

سولسشر: حس نمی‌کنم که کار تمام شده است

منچستریونایتد شب گذشته موفق شد با شش گل رم را در هم بشکند و حضور خود در فینال لیگ اروپا را قطعی کند.

سولسشر: حس نمی‌کنم که کار تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته به رغم شکست 2-1 در نیمه اول بازی، در نیمه دوم توانست با نمایشی متفاوت تیم رم را به زانو درآورد و در پایان با نتیجه 6-2 پیروز دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در اولدترافورد شد.

لورنزو پلگرینی و ادین ژکو در نیمه اول دو گل رم را به ثمر رساندند و برونو فرناندز تک گل شیاطین سرخ را پیش از رفتن به رختکن به ثمر رسانده بود. در نیمه دوم نیز ادینسون کاوانی (2 گل) برونو فرناندز (از روی نقطه پنالتی)، پل پوگبا و میسون گرین وود برای یونایتد گلزنی کردند تا شکست سنگین رم را رقم بزنند.

 

1596449

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، پس از پایان بازی گفت: "ما می خواهیم که صعود کنیم.  در نیمه دوم عکس العمل خوبی داشتیم. در نیمه اول هم فکر کردم که بازی خوبی داشتیم اما فراموش کردیم که باید به عقب برگردیم و خیلی هم سریع باید به عقب برگردیم.

در نیمه دوم در این بخش بهتر عمل کردیم و البته توانستیم فرصت های گلزنی بیشتری در حمله ایجاد کنیم."

سرمربی شیاطین سرخ قول داده است که برای متقاعد کردن ادینسون کاوانی به ماندن در اولدترافورد همچنان به تلاش خود ادامه دهد.

 

1596415

 

سولسشر درباره مهاجم اروگوئه ای یونایتد افزود: "ادینسون عالی بود. همانطور که یک مهاجم میانی باید بازی می کرد؛ یک نقطه عطف در زمین بازی بود، برای دیگران موقعیت گلزنی ایجاد کرد، گل زد و چند موقعیت را نیز از دست داد. اما خب او آنجا است تا همین کار را انجام بدهد. اگر او در هر بازی سه یا چهار فرصت به دست بیاورد، دو یا سه گل خواهد زد. کاملاً از او راضی هستم.

می توانید تفاوت رادر او ببینید، او توانسته با تمرین زیاد پس از مدت ها به اوج آمادگی برسد. او دارد زمان هایی که غایب بود را جبران می کند. او خیلی بیشتر از یک شکارچی گل است، او واقعا گلزن بسیار خوبی است. ادینسون خیلی وقت است که فوتبال بازی می کند، او یک آرامش و خونسردی خاصی دارد.

ادینسون هفت ماه از میدان دور بود و قبل از اینکه به ما بپیوندد باری مدتی طولانی فوتبال بازی نکرده بود.

 

1596466

 

سولسشر درباره اینکه آیا حضور در فینال را قطعی می داند افزود: "نه حس نمی کنم که کار تمام شده است، هر چند ما خیلی خوب کار کردیم. ما خیلی خوب کار کردیم اما می دانم که آنها هم کیفیت و توانایی زیادی دارند. اومصدومیت هایی داشت و خیلی سخت تلاش کرد تا کیفیت و توانایی خود را نشان دهد.

او می داند که من چه احساسی دارم. می داند که خیلی دوست دارم یک سال دیگر هم او را در اختیار داشته باشیم، ما در این باره با او صحبت کرده ایم. می دانم که امسال بسیار سخت بوده است اما به او قول دادم که اولدترافورد و منچستر با حضور هواداران جای متفاوتی می شوند.

من تمام تلاشم را می کنم و شب هایی مثل این هم کمک می کند و امیدوارم که بتوانیم به فینال برسیم و او نیز تصمیم بگیرد که یک فصل دیگر اینجا بماند."

 

1596450

 

سولسشر دراره اینکه آیا حضور در فینال را قطعی می داند افزود: "نه حس نمی کنم که کار تمام شده است، هر چند ما خیلی خوب کار کردیم. ما خیلی خوب کار کردیم اما می دانم که آنها هم کیفیت و توانایی زیادی دارند.

آنها روی دو شانسی که به آنها دادیم دو گل به ثمر رساندند. آنها برابر آژاکس هم شانس های زیادی نداشتند. نیمه دوم خیلی خوب بود. بچه ها با برگشت به بازی و از دست ندادن روحیه خود، شخصیت خود را نشان دادند. شاید پنج تا 10 دقیقه در پایان نیمه اول ما چندان عالی به نظر نرسیدیم اما خودمان را جمع کردیم. دو گلی که دریافت کردیم اشتباهات بچگانه ای بود که نباید در این سطح اتفاق بیافتد."

 

1596448

 

سولسشر همچنین پس از اینکه گرین وود در پایان بازی به زمین آمد و برای یونایتد گلزنی هم کرد، از تصمیم خود برای نشاندن او روی نیمکت دفاع کرد و گفت: "اینکه در استودیو بنشینی و فکر کنی چه کسی باید بازی کند خیلی آسان است... اما چه کسی نباید بازی کند؟ این یک تیم بسیار خوب است و برابر تاتنهام هم خیلی خوب بازی کرد.

گرین وود نباید از اینکه بازی نمی کند ناامید شود، موضوع رسیدن به تعادل است. ما می دانیم که بازیکنان خلاقی داریم که می توانند لحظات بزرگی را رقم بزنند. پل پوگبا امروز در آن پست عالی بود، به او کمی آزادی داده بودیم. تفاوت بازی امروز در این بود که ما از شانس های‌مان بیشترین استفاده را کردیم."

 

دیدگاه‌ها