کد خبر : 1752531 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:02 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

پس از برد پرگل برابر رم؛

جشن پیروزی بزرگ یونایتدی ها در شبکه‌های اجتماعی

منچستریونایتد در حالی که در پایان نیمه اول 2-1 از رم شکست خورده بود، در نهایت با نتیجه 6-1 تیم ایتالیایی را در هم شکست.

جشن پیروزی بزرگ یونایتدی ها در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش "ورزش سه"، وقتی برونو فرناندز در دقیقه 9 بازی دروازه جالوروسی را باز کرد، بسیاری به فکر تکرار پیروزی تاریخی 7-1 شیاطین سرخ برابر رم در سال 2007 افتادند. اما شاگردان اوله گنار سولسشر در پایان نیمه اول بازی 2-1 باخته به رختکن رفتند.

یونایتد اما در نیمه دوم غیرقابل مهار ظاهر شد و پنج گل دیگر به رمی ها زد تا در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 6-2 پیروز شود. با وجودی که هنوز بازی برگشت دو تیم در رم در پیش است اما به نظر می رسد که منچستریونایتد فینالیست قطعی لیگ اروپا است.

یونایتد همچنین با این پیروزی تبدیل به اولین تیمی شد که پس از رئال مادرید در سال 1964 در یک بازی نیمه نهایی در رقابت های اروپایی شش گل به ثمر می رساند.

یونایتد در نیمه دوم این بازی کاملا مقتدرانه ظاهر شد و بر بازی سلطه داشت و حتی م یتوانست گل های بیشتری نیز به ثمر برساند. بازیکنان این تیم که از نتیجه بسیار راضی بودند پس از پایان مسابقه در شبکه های اجتماعی به این پیروزی پرگل پرداختند.

پل پوگبا، فرد، ویکتور لیندلوف، هری مگوایر، ادینسون کاوانی و برونو فرناندز بازیکنانی بودند که هر کدام به نوبه خود در شبکه های اجتماعی به ابراز خوشحالی درباره نتیجه به دست آمده پرداختند.

 

1596468

 

برونو فرناندز که در این بازی دو گل به ثمر رسانده، پس از این پیروزی درخشان خوشحالی خود را با توییتی شیطنت آمیز با هواداران تقسیم کرد و نوشت: "امیدوارم بعد از نیمه اول بی‌خیال تماشای بازی نشده باشید."

 

1596470

 

فرناندز همچنین با ریتوییت توییت اکانت منچستریونایتد که نوشته بود برونو گرسنه از خواب بیدار شده است، نوشت: "اما حالا سیر شدم"

 

1596469

 

پل پوگبا یکی دیگر از گلزنان منچستریونایتد برابر رم در توییتر خود نوشت: "پیروزی بزرگ"

 

1596471

 

فرد در اینستاگرام خود نوشت: "یک تلاش بزرگ تیم"

 

1596472

 

ویکتور لیندلوف نیز در اینستاگرام خود برای هوادارن یونایتد ابراز دلتنگی کرد و نوشت: "واقعا امشب برای شما هواداران دلتنگ بودیم"

 

1596474

 

هری مگوایر، کاپیتان یونایتد، در اینستاگرام نوشت: "یک نمایش مناسب در نیمه دوم"

 

1596473

 

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای یونایتد، که در این بازی توانست دو گل به ثمر برساند، با انتشار عکسی از بازیکنان منچستریونایتد در اینستاگرام خود نوشت: "برد خوبی بود پسرها..."

 

 

 

دیدگاه‌ها