کد خبر : 1752532 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:12 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

بلان: بخاطر اشتباهاتمان به پرسپولیس باختیم

لوران بلان سرمربی الریان پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس گفت که تیم او در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا پیشرفت خواهد کرد.

بلان: بخاطر اشتباهاتمان به پرسپولیس باختیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس موفق شد آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی 4 بر 2 در مقابل الریان پشت سر بگذارد تا با کسب 15 امتیاز و اقتدار کامل، به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.


لوران بلان سرمربی الریان در نشست خبری پس از بازی از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار تأسف عمیق کرد. او گفت: امروز در نیمه اول کیفیت مورد نظرمان را ارائه ندادیم اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. بعد از اینکه پرسپولیس با 2 گل از ما پیش افتاد، اوضاع برایمان دشوار شد اما در پایان در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشتیم. اشتباهاتی که در خط دفاعی داشتیم، منجر به شکست ما از پرسپولیس شد.


این مربی فرانسوی گفت: من با اشتیاق زیاد به تعدادی از بازیکنان که برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کردند، میدان دادیم و مطمئناً از این حضور تجربیات زیادی کسب کرده ایم که البته این تجربیات در شرایط سختی به وجود آمد که سخت ترین آنها وضعیت آب و هوایی گوا بود.


لوران بلان در پایان سخنان خود گفت: من فکر می کنم که الریان در دوره بعدی لیگ قهرمانان بسیار بهتر ظاهر می شود و کیفیتی که از الریان خواهید دید، کاملاً متفاوت تر از عملکرد تیم در این دوره از رقابت ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها