کد خبر : 1752585 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 14:44 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

روزهای باثبات عابدزاده در دروازه ماریتیمو(عکس)

ماریتیمو با کسب یک پیروزی ارزشمند و حیاتی دیگر در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال، 33 امتیازی شد و از رتبه های انتهایی جدول به کلی فاصله گرفت.

روزهای باثبات عابدزاده در دروازه ماریتیمو(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که ماریتیمو شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت، به طبع آن امیرعابدزاده هم در وضعیت خوبی به سر نمی برد ولی حالا چند هفته ای می شود که با حضور جولیو سانتیاگوی 39 ساله شرایط به کلی تغییر کرده و آنها 4 پیروزی در 5 مسابقه اخیر به دست آورده اند.

 

و امیرعابدزاده موفق به ثبت 4 کلین شیت پیاپی شده تا در پایان هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال، تعداد کلین شیت های این دروازه بان ایرانی به عدد 9 برسد.

 

1596620


شب گذشته نیز امیرعابدزاده در ادامه روزهای خوبی که داشت، چندین موقعیت را از بازیکنان تیم براگا که در رتبه های بالایی جدول رده بندی قرار دارد، گرفت و اگر بخواهیم مهم ترین نکته عملکرد او را در این مسابقه بگوییم، باید اشاره کنیم که امیر بی اشتباه و مطمئن کار کرد و نشان داد ماریتیمو از یک دروازه بان باثبات در دروان دروازه اش برخوردار است؛ دروازه بانی که کم اشتباه می کند و می تواند نقطه اتکایی برای تیمش در 4 دیدار باقی مانده باشد.

 

1596621

 

1596622


علیپور دیگر بازیکن ایرانی تیم ماریتیمو اگرچه مقابل براگا نه گل زد و نه پاس گل داد ولی مشارکت او در کارهای دفاعی سبب شده تا مربی جدید ماریتیمو به نمایش های او علاقه ویژه ای داشته باشد و این بازیکن به نظر می رسد در 4 بازی آینده هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

1596623

 

1596625

 

1596624


این یکی از واکنش های خوب امیر عابدزاده در جریان دیدار برابر براگا است. جایی که اگرچه توپ پس از برخورد به تیرک عمودی به کرنر می رود، ولی امیر خیلی خوب روی شوتی که پس از برخورد به دفاع مسیرش منحرف شده واکنش نشان می دهد و اگر توپ در چارچوب بود، دروازه بان ماریتیمو آن را به کرنر می فرستاد.

 


ماریتیمو تا چند هفته پیش در رده ی هفدهم جدول قرار داشت اما با نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کرد تا رده ی یازدهم جدول بالا آمد است و این نتایج با حضور فیکس بازیکنان ایرانی این تیم رقم خورده است.

دیدگاه‌ها