کد خبر : 1752586 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 14:48 | 17K بازدید | 9 دیدگاه

رییس فدراسیون جهانی پیش شرط سنگینی برایمان گذاشته

واکنش میراسماعیلی به محرومیت 4 ساله جودوی ایران

رییس فدراسیون جودوی ایران از به بن بست خوردن مذاکرات خود با رییس فدراسیون جهانی در حاشیه مسابقات آسیایی خبر داد.

واکنش میراسماعیلی به محرومیت 4 ساله جودوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که مدتی بعد از لغو حکم تعلیق فدراسیون جودوی ایران از سوی دادگاه CAS فدراسیون جهانی جودو رای به محرومیت 4 ساله جودوی ایران داد. این اتفاق که با توجه به حضور جودوکاران ایرانی در مسابقات آسیایی و کسب یک سهمیه المپیک توسط محمد بریمانلو شوک بزرگی به ورزش ایران وارد کرد، با واکنش رییس فدراسیون جودو همراه شد.


آرش میراسماعیلی در این باره گفت: بعد صدور رای دادگاه CAS در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کردیم و در حالیکه یک سهمیه المپیک نیز توسط محمد بریمانلو به دست آورده بودیم و وی قرار بود طی هفته‌های آینده عازم مسابقات جهانی شود، فدراسیون جهانی جودو در کمال ناباوری روز گذشته رای ناعادلانه و ظالمانه خود را صادر کرد و جودوی ایران را تا سال ۱۴۰۲ محروم کرد.


وی در خصوص واکنش فدراسیون ایران به این رای عنوان کرد: در اولین فرصت جلسه ای را با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برگزار می کنیم. ما 21 روز فرصت اعتراض به دادگاه CAS را داریم. باید با حضور وکلای پرونده ابعاد مختلف را بررسی کنیم.


رییس فدراسیون جودو در رابطه با مذاکرات خود با فدراسیون جهانی گفت: من در حاشیه مسابقات آسیایی با رییس فدراسیون جهانی نشست یک ساعته ای را داشتم، اما او پیش شرط سنگینی را برای ما قرار داده که خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما نمی توانیم آن را بپذیریم.

دیدگاه‌ها