کد خبر : 1752589 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 14:56 | 42.8K بازدید | 3 دیدگاه

سرمه‌ای رنگ جدید نماینده سیرجان؟

استقبال هواداران از کیت جدید گل گهر(عکس)

گل گهر در بازی با پارس جنوبی از کیت جدید خود رونمایی کرد و این در شرایطی بود که طراحی و رنگ پیراهن های جدید مورد توجه قرار گرفته است.

استقبال هواداران از کیت جدید گل گهر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند در این مدت از مدل های مختلفی برای طراحی لباس خود بهره برده است؛ از رنگ آبی ساده گرفته تا طرح شطرنجی اینتر میلان، آبی تیره، قرمز و حالا رنگ سرمه ای با ترکیب طلایی.

 

1596630


با این حال رنگ پیراهن گل گهر در بازی با پارس جنوبی جم بیشتر از همیشه مورد استقبال هواداران سیرجانی قرار گرفت. در این طرح، علاوه بر زیبایی خاصی که رنگ جدید به لباس گل گهر بخشیده بود، شاید متفاوت و خاص بودن این رنگ نسبت به سایر رنگ هایی که در لیگ برتر استفاده می‌شود، روی استقبال هواداران سیرجانی تاثیر داشته است.

 

1596629

 

1596628


نکته دیگری که روی پیراهن جدید گل گهر نمایان است، المان های "گلیم سیرجان" روی آستین هاست. از سیرجان به عنوان "شهر جهانی گلیم" نام می‌برند و حالا المان های گلیم سیرجان روی پیراهن مهمترین تیم ورزشی این شهر نقش بسته که نشان از توجه مدیران باشگاه گل‌گهر به مسائل بومی و منطقه ای دارد.


با این توضیحات شاید اینطور بتوان حدس زد که لباس سرمه ای طلایی با المان های گلیم سیرجان شاید برای همیشه به لباس اول گل گهر تبدیل شود.

دیدگاه‌ها