کد خبر : 1752598 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 15:46 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

معنوی نژاد، اولین لژیونر ایرانی در فرانسه

محمدجواد معنوی نژاد دو سال بعد از خروج از سری آ ایتالیا، این بار فرانسه را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده است.

معنوی نژاد، اولین لژیونر ایرانی در فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران که از سال 2017 با پیوستن به تیم ورونای ایتالیا یکی از جوانترین لژیونرهای ایرانی لقب گرفت و تا سال 2019 نیز جزو بازیکنان اصلی این تیم بود، در دو فصل اخیر در لیگ ایران به میدان رفت و حالا بار دیگر قصد دارد راهی اروپا شود.


با اینکه این روزها محمدجواد معنوی نژاد در اردوی تیم ملی به سر می برد و تمرکز خود را روی قرار گرفتن در لیست نهایی ولادیمیر آلکنو برای المپیک توکیو گذاشته، باشگاه فرانسوی "پویتوین پویتیرز" در خبری رسما اعلام کرده که این بازیکن ایرانی را برای فصل آینده به خدمت گرفته است.

 

1596644


این باشگاه در متنی که برای معرفی معنوی نژاد منتشر کرده، نوشته است: «از بالای برج میلاد تهران، محمدجواد معنوی‌نژاد مقصد بعدی‌اش را می‌بیند. او آماده عبور از کوه‌‌ها و پیوست به تیم پویتیه برای فصل 22-2021 است. این دریافت کننده - مهاجم ملی‌پوش در تیم ورونا به طرز چشمگیری پیشرفت کرد. شما می‌توانید خیلی زود از تشویق او لذت ببرید.»


با این انتقال معنوی نژاد اولین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ فرانسه لقب گرفته؛ اگرچه پیش از این یک بار علی شفیعی سال 98 قراردادش را با همین تیم پویتیرز امضا کرده بود، اما بعد از مدتی از رفتن به این کشور پشیمان شد و به شهرداری ارومیه پیوست.

دیدگاه‌ها