کد خبر : 1752632 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 20:07 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

به رغم تکذیب توهین به داور؛

محرومیت کومان از بازی برابر والنسیا و اتلتیکو

کمیته انضباطی لالیگا رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی برابر گرانادا، از حضور در دو بازی آینده بلوگرانا محروم کرد.

محرومیت کومان از بازی برابر والنسیا و اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان از حضور روری نیمکت بارسلونا در دو بازی آینده این تیم محروم شد. کومان شب گذشته در جریان شکست 2-1 بارسا برابر گرانادا با دریافت کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد و اکنون در دو بازی سرنوشت ساز بلوگرانا برابر والنسیا و اتلتیکو مادرید نیز محروم شد.

کمیته انضباطی لالیگا طبق بند 117 قوانین انضباطی این محرومیت را برای سرمربی کاتالان ها تعیین کرده است. طبق این بند از فوانین اقدام علیه مسئولان برگزاری مسابقه و داوران از جمله "تحقیر یا بی احترامی به داوران، مدیران یا مقامات ورزشی" با مجازات محرومیت مواجه خواهد شد.

 

1596334

 

کومان پس از بازی با رد توهین به داور گفت: "اصلا نمی فهمم چه شد و چرا من را اخراج کردند. من هیچ چیز بدی به او نگفتم، من توهینی نکردم. با داور چهارم صحبت می کردم که او به من بی احترامی کرد.

طبق گزارش داوری من به داور چهارم بی احترامی کرده ام، اما من هیچ کار اشتباهی نکردم. به نظر من که اینطور نبود. اینکه احترامی وجود نداشته باشد توهین آمیز است.

من هرگز از کلمات ناسزا و زشت استفاده نکرده ام، حتی یک بار! اگر قرار است حرف هایی که نگفته ام را در دهان من قرار دهند، من باید در مقابل کاری بکنم. اصلا نمی فهمم."

 

1596373

 

شکست بارسلونا به ویژه در کورس قهرمانی برای این تیم خسارت آور بود زیرا پس از این بازی در تعداد بازی ها با سه رقیب خود، اتلتیکو، رئال مادرید و سویا، برابر شدند و در حالی که با پیروزی می تواسنتند به صدر جدول صعود کنندف اکنون در صورتی که در تمام بازی های باقیمانده خود پیروز شوند هم، سرنوشت قهرمانی به نتایجی که رقبایشان بگیرند بستگی خواهدداشت.

 

دیدگاه‌ها