کد خبر : 1752664 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 22:45 | 56.2K بازدید | 7 دیدگاه

گریز به موقع استقلال از سرنوشت الدحیل (عکس)

شاگردان مجیدی با گلزنی در دقایق ابتدایی، به موقع از تکرار سناریوی هفته گذشته ای که الشرطه برای الدحیل رقم زد، جلوگیری کردند.

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 امشب به مصاف الشرطه عراق رفته است. نماینده ایران در بازی شب پنجم در حالی به تساوی بدون گل مقابل الاهلی عربستان دست یافت که در دیگر دیدار گروه، نتیجه ای عجیب رقم خورده بود.

 

الشرطه عراق که تا پایان هفته چهارم با 4 شکست در قعر جدول قرار داشت، موفق شد الدحیل قطر را با نتیجه دو بر یک شکست داده و اولین برد خود را در شب پنجم مسابقات کسب کند؛ بردی که باعث شد الدحیل صدر را از دست داده و سرنوشت گروه سوم با سه تیم 8 امتیازی بسیار پیچیده شود.

 

1596721

 

در دقیقه 7 بازی خطرناک ترین موقعیت الشرطه را روی دروازه استقلال شاهد بودیم؛ جایی که شوت مازن فیاض را رشید مظاهری به زیبایی مهار کرد.

 

الشرطه در بازی با الدحیل با گل دقیقه سوم آتاوان، الدحیل را غافلگیر کرد؛ قطری ها در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاندند اما شرایط به گونه ای رقم خورد که در دقایق پایانی داوود گل دوم را هم برای الشرطه زد و شکستی غیرقابل پیش بینی را به نماینده قطر تحمیل کرد.

 

در بازی امشب استقلال و الشرطه نیز با چند حمله خطرناک تیم عراقی همراه بود. استقلالی ها که برای پیروزی وارد زمین شده بودند در خلال موقعیت هایی که روی دروازه حریف ایجاد کردند، متحمل چند موقعیت خطرناک هم از سوی تیم حریف شدند؛ موقعیت هایی که با درخشش مظاهری به خیر گذشتند. در ادامه استقلالی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا دیاباته آن را در دقیقه 14 به گل تبدیل کرد تا با پیش افتادن از حریف خود، به سرنوشت الدحیل دچار نشود.

 

1596722

 

چند دقیقه بعد از شوت فیاض و روی اشتباه مدافعان استقلال، الشرطه می توانست به گل برسد اما این بار هم مظاهری در مهار توپ اول موفق بود و ریباند ضربه نیز با خوش شانسی آبی ها راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

گفتنی است که استقلالی ها چند دقیقه بعد نیز صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شدند اما دیاباته این بار نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

 

1596723

 

میلیچ در دقیقه 12 بازی به گونه ای که مشاهده می کنید سرنگون شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمیده و به این ترتیب شاهد به ثمر رسیدن اولین گل استقلال توسط دیاباته باشیم.

دیدگاه‌ها