کد خبر : 1752676 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 23:27 | 38.9K بازدید | 7 دیدگاه

قایدی خسته هم پنالتی می‌گیرد (عکس)

مهدی قایدی بار دیگر تاثیر گذاری اش را در ترکیب استقلال نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تکنیکی استقلال که این روزها یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش محسوب می شود، در مصاف با الشرطه عراق نیز توانست عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد. قایدی با وجود اینکه در هر 5 مسابقه قبلی تیمش به میدان رفته و یکی از خسته ترین نفرات آبی ها در لیگ قهرمانان نیز به شمار می رود، با نظر فرهاد مجیدی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت و در همان نیمه اول تاثیرگذار ظاهر شد.


قایدی که در ابتدای بازی انگیزه زیادی برای فرارهای سرعتی خود داشت، در دقایق اولیه با یک دریبل زیبا، توپ را از بین پاهای بازیکن الشرطه عبور داد. این مهاجم روی پنالتی که میلیچ داد هم تاثیرگذار بود و پاس اولیه را به ستاره کروات تیمش داد.


اوج هنر قایدی اما روی پنالتی ای بود که خودش برای استقلال گرفت. او با یک فرار دیدنی می رفت که با دروازه بان الشرطه تک به تک شوداما با خطای مدافع حریف سرنگون شد تا داور برای بار دوم نقطه پنالتی را نشان بدهد.


اگرچه شیخ دیاباته این ضربه پنالتی را به دستان دروازه بان الشرطه کوبیدو این فرصت اسثتنایی را از دست داد، اما بی تردید نمی شود از تاثیرگذاری قایدی در روزی که از نظر جسمانی بسیار خسته است، چشم پوشی کرد.

 

1596751

دیدگاه‌ها