کد خبر : 1752685 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 00:26 | 47.8K بازدید | 6 دیدگاه

دیاباته پس از 9 سال و 7 ماه پنالتی خراب کرد

شیخ دیاباته پس از گذشت 9 سال و 7 ماه، یک ضربه پنالتی را در جریان مسابقه از دست داد.

دیاباته پس از 9 سال و 7 ماه پنالتی خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه رفت که در این مسابقه آبی پوشان دو ضربه پنالتی را به دست آوردند که دیاباته ضربه نخست را به گل تبدیل کرد اما پنالتی دوم از دست رفت.


پاس در عمق و زیبای هروویه میلیچ با استفاده از غفلت بازیکنان الشرطه به مهدی قایدی رسید که مهاجم آبی پوشان توسط خضر علی سرنگون شد و داور تاییلندی نیز یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که دیاباته این پنالتی را از دست داد و احمد باسل گلر الشرطه آن را مهار کرد.


این دومین ضربه پنالتی است که دیاباته در دوران حرفه ای خود از دست می دهد. او اولین و آخرین بار در تاریخ 29 شهریور 1390 و در لیگ فرانسه مقابل لیل یک پنالتی را از دست داد. دیاباته در آن مسابقه ابتدا در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی گل اول بوردو را به ثمر رساند اما در دقیقه 75 پنالتی دوم خود را از دست داد و آن بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.
دیاباته در حالی پس از 9 سال و 7 ماه یک پنالتی از دست داد که دقیقا اتفاقات همان مسابقه برای او در دیدار مقابل الشرطه تکرار شد. یعنی او ابتدا یک پنالتی را به گل تبدیل کرد اما پنالتی دوم را از دست داد. در آن بازی، میکائیل لاندرو گلر سابق پاریس سن ژرمن پنالتی دوم دیاباته را مهار کرد و در بازی با الشرطه نیز احمد باسل موفق شد پنالتی دیاباته را بگیرد.

دیدگاه‌ها