کد خبر : 1752757 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:31 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

هدف غلامی در 39 سالگی؛ صعود به لیگ یک

سپیدرود بازی معوقه با مس نوین کرمان را با نتیجه یک بر صفر پشت سر گذاشت اما برای صعود به لیگ یک کار سختی را پیش رو دارد.

هدف غلامی در 39 سالگی؛ صعود به لیگ یک 

به گزارش "ورزش سه"، ابتلای بازیکنان تیم سپیدرود به کرونا موجب تعویق برخی از بازی های این تیم شد و در نهایت با پایان فرصتی که فدراسیون فوتبال برای این تیم تعیین کرد سپیدرود در یکی از بازی های معوقه موفق شد مس نوین کرمان را با گل محمد غلامی مهاجم نام آشنای خود از روی نقطه پنالتی شکست دهد و 21 امتیازی شود. 

 

سپیدرود با بازگشت علی نظر محمدی به این تیم کمی به صعود امیدوار شده است. به این خاطر که سپیدرود پیش تر با این مربی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده بود. هر چند سپیدرود این فصل با امتیازاتی که در دور رفت بازی ها از دست داد است کمی کارش برای صعود سخت است اما علی نظر محمدی و شاگردانش به خصوص محمد غلامی کار را با امیدواری دنبال می کنند. محمد غلامی در سن 39 سالگی در خط حمله تیم سپیدرود پرتلاش ظاهر می شود. مهاجمی که در تیم های بزرگی چون سپاهان بازی کرده است. او در جریان بازی با مس نوین کرمان هر چند از روی نقطه پنالتی دروازه تیم حریف را باز کرد اما در مدت زمانی که به میدان آمد برای تصاحب توپ و ایجاد موقعیت جنگید و در نهایت هم تلاش های او نتیجه داد و زننده گل برتری سپیدرود در این بازی مهم بود. موقعیت گل را پویا نزهتی مهیا کرد. بازیکن سابق ملوان که با ورود به محوطه جریمه ی حریف پنالتی گرفت. 

 

سپیدرود در حال حاضر با 21 امتیاز تیم هفتم جدول در گروه الف به حساب می آید. از 15 بازی و یک دیدار معوقه ی دیگر پیش رو دارد و اگر در این بازی پیروز شود 24 امتیازی و به فاصله 5 امتیازی تیم دوم جدول می رسد. لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که تیم های اول بهمراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. سپیدرود تا پایان بازی 11 مسابقه ی دیگر پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها