کد خبر : 1752758 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:32 | 76.6K بازدید | 11 دیدگاه

علی کریمی مأیوس و ناراحت مثل اولونگا (عکس)

علی کریمی ستاره خط هافبک الدحیل از حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مایوس است.

به گزارش "ورزش سه" الدحیل تیمی باکلاس و قدرتمند بود که در کمال تعجب و به واسطه غفلت در دو بازی آخر از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ در شرایطی که الدحیل از دو بازی آخر مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان که تیم‌های ضعیف‌تر این گروه به نظر می‌رسیدند به یک پیروزی احتیاج داشت، به نحو عجیبی بازی اول را به حریف عراقی واگذار کرد و در مصاف دوم هم در شرایطی که نبض بازی را در اختیار داشت، ناگهان و به واسطه از دست دادن یک پنالتی همه چیز را از دست داد.

 

علی کریمی که در این مسابقه سعی داشت با تلاش خود نتیجه را به سود تیمش کند، در این ماموریت توفیقی نیافت تا پرونده حضورش در این رقابت بزرگ آسیایی بسته شود؛ او سال گذشته با استقلال در این مسابقات حضور داشت و در دیدار با پاختاکور شرایط مشابهی را تجربه کرده بود. آن‌ها با وجود همه مشکلات می‌توانستند پیروز مقابل پاختاکور باشند اما در نهایت دو بر یک بازی را واگذار کردند.

 

1596876

 

در دیدار شب گذشته علی کریمی یک فرصت عالی گل را از دست داد اما در کل تلاش زیادی برای تیمش کرد و گلی که اولونگا به ثمر رساند نیز روی خطایی بود که روی او پشت محوطه جریمه الاهلی حادث شد؛ باید دید حذف الدحیل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چه تاثیری روی آینده علی کریمی در این باشگاه خواهد گذاشت و او به کارش در الدحیل ادامه خواهد داد یا خیر.

 

هافبک خوزستانی سابق استقلال که یکی از مهره‌های کلیدی آبی‌ها در فصل گذشته محسوب می‌شد، مشتاقان بسیاری در ایران دارد. او در این فصل در دو باشگاه قطری بازی کرده است.

دیدگاه‌ها