کد خبر : 1752759 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:33 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش شفر برای بقا در لیگ ستارگان

تیم فوتبال الخور تمرینات خود برای دیدار مرگ و زندگی در لیگ ستارگان یا سقوط به دسته پایین تر را برگزار می کند.

تلاش شفر برای بقا در لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایة قطر در مطلبی برای الخور برای دیدار مرگ و زندگی جهت بقا در لیگ ستارگان یا سقوط به دسته پایین تر را منتشر کرده است. الخور پس از تغییر سرمربی و حضور وینفرد شفر در رأس کار، نتایج قابل قبولی کسب کرد و اکنون آنها در بازی بقا یا سقوط باید به مصاف الشحانیه بروند.


الرایة نوشته است که الخور با یک پیروزی و دو شکست و ایستادن در رده سوم در جام فدراسیون، از این رقابت ها کنار رفت که البته شفر این رقابت ها را یک آمادگی برای حضور در بازی بقا در لیگ ستارگان می داند.


کادرفنی الخور به سرپرستی وینفرد شفر و دستیارانش از جمله کولی، در حال رساندن بازیکنان به بالاترین سطح خود هستند و شفر نیز این روزها در تمرینات الخور، ضربات پنالتی را با شاگردانش تمرین می کند تا در صورت تساوی در پایان وقت های قانونی، بازیکنان او آمادگی ضربات پنالتی را داشته باشند.


الرایة در پایان نوشته است که تنها مشکل شفر، عدم حضور خالد رضوان مدافع این تیم است. با توجه به اینکه الخور در لیگ ستارگان دچار مشکلات در خط دفاعی بود، با مصدومیت این بازیکن، اکنون نگرانی های پیرمرد آلمانی برای دیدار با الشحانیه بیشتر شده است.

دیدگاه‌ها