کد خبر : 1752793 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 15:22 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

خودخواهی به قیمت حذف از ACL؛

شبی که اسیری، السومه نشد (عکس)

در غیاب مهاجم گلزن تیم الاهلی، وینگر 27 ساله این تیم نتوانست در نقش ناجی برای تیمش ظاهر شده و صعود را برای آنها رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین خبری که پیش از برگزاری بازی های شب پایانی گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 منتشر شد، خبر غیبت عمر السومه، مهاجم سوری تیم الاهلی در بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل الدحیل بود.

 

غیبت این مهاجم سوری در دیداری که سرنوشت صعود الاهلی را تعیین می کرد، بسیار شوکه کننده بود و با توجه به اتفاقاتی که در جریان بازی رقم خورد، می توان به خوبی به تاثیر آن پی برد.

 

1596930

اسیری در این صحنه با کنترلی حرفه ای توپ را مال خود کرد و سپس با ضربه ای که به صورت همزمان از بین پاهای مدافع و دروازه الدحیل عبور داد، گل تساوی را به ثمر رساند.

 

1596931

 

در شرایطی که الاهلی با دریافت یک گل از الدحیل در آستانه حذف قرار گرفته بود، سرمربی این تیم چند تغییر در تیمش به وجود آورد که یکی از آنها به میدان فرستادن عبدالفتاح اسیری بود. این وینگر 27 ساله 6 دقیقه پس از ورودش به زمین، گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند.
 

1596932

 

1596933

اسیری در این صحنه با خودخواهی به توپ ضربه زد در حالی که غریب را در سمت راست می دید و می توانست با یک پاس ساده او را در موقعیت گلزنی بسیار آسان تر قرار دهد.

 

1596934

 

در واپسین ثانیه های بازی، الاهلی صاحب یک موقعیت بسیار خوب روی ضدحمله ای برق آسا شد. در متن این حرکت عبدالفتاح اسیری قرار داشت که با فراری دیدنی خود را در موقعیت تک به تک با دروازه بان الدحیل قرار داد و در حالی که غریب را در کنارش می دید و می توانست با پاس به او که دروازه خالی را مقابلش داشت، زمینه ساز گل دوم و صعودبخش تیمش شود، خودخواهانه عمل کرده و خودش به توپ ضربه زد؛ ضربه ای که دروازه بان حریف آن را مهار کرد تا اسیری در غیاب السومه نتواند، ناجی الاهلی لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها