کد خبر : 1752808 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:07 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

سمت مهدیه کریمی‌فرد بعد از چند ساعت اصلاح شد

تغییر موضع فدراسیون تنیس درباره سرپرست تیم ملی!

فدراسیون تنیس چند ساعت بعد از انتشار خبر سرپرستی یک زن در تیم ملی مردان، خبر خود را اصلاح کرد!

تغییر موضع فدراسیون تنیس درباره سرپرست تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همراه با اعلام اسامی ملی‌پوشان تنیس ایران برای حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در رقابت‌های دیویس کاپ، نام مهدیه کریمی‌فرد به عنوان سرپرست اعلام شد و این خبر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت، فدراسیون تنیس دقایقی قبل اطلاعیه ای در این رابطه منتشر کرد.


"در پی اعلام خبری مبنی بر انتخاب خانم مهدیه کریمی فر به عنوان سرپرست تیم ملی تنیس مردان ایران، به اطلاع می‌رساند خانم کریمی به عنوان «سرپرست برنامه‌های تیم‌های ملی بانوان و آقایان»، فعالیت می‌کند.


پیش از نیز کریمی فرد مدیریت رویدادهای مختلف در فدراسیون تنیس را عهده دار بوده و از بانوان توانمند در عرصه مدیریتی این رشته محسوب می شود.


همچنین در یکی از خبرهای این فدراسیون به اشتباه موضوع سرپرستی خانم کریمی در تیم ملی مطرح شده که بدین وسیله اصلاح می‌شود."


به نظر می رسد اینکه یک زن برای نخستین به عنوان سرپرست تیم ملی تنیس مردان انتخاب شده، حساسیت هایی را به دنبال داشته که باعث شده فدراسیون تنیس خیلی زود موضع خود را تغییر دهد.


بدین ترتیب عمر سرپرستی مهدیه کریمی فرد در تیم ملی تنیس با توجه به اینکه امروز اردوی تنیسورها آغاز شده، حتی به یک روز هم نرسید!

دیدگاه‌ها