کد خبر : 1752810 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:14 | 16.8K بازدید | 5 دیدگاه

با به ثمر رساندن 24 گل در لیگ قهرمانان

عبدالرزاق حمدالله، متخصص گلزنی در آسیاست

مهاجم مراکشی و باتجربه النصر، به رکورد 24 گل زده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

عبدالرزاق حمدالله، متخصص گلزنی در آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر موفق شد در دیدار پایانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک السد قطر را شکست داده و به عنوان صدرنشین گروه چهارم، راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.


عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی و خطرناک النصری ها در این مسابقه گل نخست تیمش را به ثمر رساند و روی به ثمر رسیدن گل دوم نیز تأثیرگذار بود تا با درخشش این مهاجم مراکشی، النصر جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند.


حمدالله با گلزنی در این مسابقه، به رکورد جالب توجهی دست یافت. او در طول 37 باری که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های النصر عربستان، الجیش و الریان قطر و گوانگژو چین به میدان رفته است، 24 بار دروازه رقیبان را باز کرده است.


حمدالله در 18 دیدار با لباس النصر 15 بار موفق به گلزنی شده است. او 5 گل برای الجیش، 3 گل برای الریان و یک گل برای گوانگژو به ثمر رسانده تا با رساندن آمار گلزنی هایش به عدد 24، در رده هفتم برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.


دژان دامیانوویچ مهاجم کهنه کار و مونته نگرویی در 68 دیداری که برای 3 باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است 37 بار موفق به گلزنی شده و همچنین دانگ گوک لی در 74 بازی برای چونبوک موتورز موفق شده است 37 گل وارد دروازه رقبا کند تا این دو، برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرند.

دیدگاه‌ها