کد خبر : 1752855 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 21:07 | 61.5K بازدید | 5 دیدگاه

اینتر- یووه؛ دوئل برای جذب ستاره مغضوب کومان

کالچیو مرکاتو مدعی شد دو باشگاه اینتر و یوونتوس به دنبال جذب ریکی پویج از بارسلونا هستند.

اینتر- یووه؛ دوئل برای جذب ستاره مغضوب کومان

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می رفت که بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا این هلندی به جوانان تیمش اعتماد ویژه ای داشته باشد. همچنین در این بین به نظر می رسید ریکی پویج استعداد فوق العاده لاماسیا نقش ویژه ای در بارسلونای تحت هدایت رونالد کومان ایفا کند.

 

 

1572328

 

 

با این حال در ابتدای فصل نشریات اسپانیایی و کاتالانی مدعی شدند که کومان در کمال ناباوری به پویج اعلام کرده که در تیم او نقشی ندارد و می‌تواند بارسا را ترک کند؛ موضوعی که حتی به تایید خود سرمربی هلندی نیز رسید و او در مصاحبه ای اعلام کرد که در صورت ماندن این بازیکن جوان در بارسا به او خیلی بازی نخواهد رسید بنابراین بهتر است به شکل قرضی جدا شود.

 

با وجود تمام این اتفاقات ریکی پویج تصمیم گرفت این فصل نیز به کار خود در بارسا ادامه دهد و برای به دست آوردن جایگاه خود بجنگد. با این حال همانطور که کومان گفته بود این بازیکن در اکثر بازی های این فصل یک نیمکت نشین محض بوده و بازی های زیادی به او نرسیده است.

 

 

1559796

 

 

در همین راستا کالچیو مرکاتو مدعی شده که نظر رونالد کومان در رابطه با ریکی پویج تغییری نکرده و به همین خاطر باشگاه بارسلونا شرایط فروش این بازیکن را بررسی می کند. همین منبع ادعا می کند که دو باشگاه اینتر و یوونتوس نیز به شدت خواهان جذب این هافبک جوان هستند و بارسا قصد دارد در صورت امکان ریکی پویج را با بازیکنان یکی از این دو تیم معاوضه کند.

دیدگاه‌ها