کد خبر : 1752883 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 02:15 | 48.7K بازدید | 6 دیدگاه

حالا نگاه مان به لندن است

زیدان: قول نمی‌دهم ولی برای دبل تلاش می‌کنیم

رئال مادرید با برتری 2-0 امشب برابر اوساسونا شانس‌هایش برای قهرمانی لالیگا را زنده نگاه داشت.

زیدان: قول نمی‌دهم ولی برای دبل تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چند ساعت پس از پیروزی اتلتیکو بر الچه در زمین خود به مصاف اوساسونا رفت و توانست 2-0 پیروز شود. در این بازی زین الدین زیدان به دلیل در پیش بودن بازی حساس برابر چلسی، به چند بازیکن اصلی خود استراحت داده بود ولی در نهایت توانست از سد اوساسونا بگذرد.

ادر میلیتائو و کاسیمیرو گل های رئال را زدند. به فاصله 4 هفته تا اتمام لالیگا، فاصله رئال با اتلتیکو اکنون دو امتیاز است.

 

 

1597075

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« بازی بسیار خوبی بود و کاملا راضی هستم. بار دیگر دروازه مان را بسته نگاه داشتیم(چهارمین بازی متوالی) و این یکی از نکات مهم برد امشب بود.»

 

مصدومیت واران:« امیدوارم چیز خاصی نباشد ولی باید بین دو نیمه تعویض می شد.»

 

استرحت به تونی کروس و لوکا مودریچ:« هر دو تا به اینجا بدون وقفه بازی کرده بودند و نیاز به استراحت داشتند. امشب آنتونیو بلانکو فیکس بود و خوب هم کار کرد.»

 

 

1597077

 

 

شادی پس از گل میلیتائو:« برای بازیکنانم خوشحالی کردم. نیمه اول 5 شانس گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم. تساوی بدون گل نیمه اول منصفانه نبود و به بازیکنانم در رختکن گفتم که بالاخره به گل خواهیم رسید و صبور باشند. در نیمه اول با وجود اینکه گل نزدیم، از بازیکنانم راضی بودم و می دانستم که بیش از همه خودشان ناراحت هستند. در نهایت پاداش صبرمان را گرفتیم.»

 

مصدومیت ها و شش بازی تا دبل:« امسال با مشکلات زیادی دست به گریبان بودیم و تا به اینجا اتفاقات زیادی برای مان رخ داده است. گفته بودم که تا روز پایانی مبارزه می کنیم و برد امشب کمک کرد در کورس بمانیم. نمی گویم که حتما در لالیگا و چمپیونزلیگ قهرمان می شویم ولی تمام تلاش مان را خواهیم کرد.»

 

 

1597061

 

 

وضعیت ادن هازارد:« او امروز از ابتدا بازی کرد و شرایطش را خیلی خوب دیدم. ادن بسیار نزدیک به کریم بود و از او راضی هستم.»

 

شرایط بدنی بازیکنان:« امشب از لحاظ بدنی و ذهنی خیلی خوب بودیم. هر سه روز یک بار بازی می کنیم و همه جزئیات حائز اهمیت هستند. خوشحالم که امشب نشانه ای از خستگی در تیم ندیدم. حالا تمام نگاه مان به لندن و بازی برگشت برابر چلسی خواهد بود و سعی مان را می کنیم به فینال برویم.»

 

دیدگاه‌ها