کد خبر : 1752939 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:08 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

جدایی کاریو از الهلال تکذیب شد

در حالیکه از شب گذشته برخی از رسانه های سعودی از جدایی آندره کاریو بازیکن الهلال خبر می دادند، ولی این مسئله تکذیب شد.

جدایی کاریو از الهلال تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه پرتغالی MaisFutebol شب گذشته از تمایل باشگاه الهلال برای فروش آندره کاریو پرویی خبر داد و اعلام کرد که مدیریت این باشگاه در حال گوش دادن به پیشنهادات این بازیکن است و قصد دارد تا کاریو را در تابستان پیش رو به فروش برساند.


با این وجود وب سایت عربستانی کووورة به نقل از منابع آگاه در باشگاه الهلال این خبر را تکذیب و اعلام کرد کاریو تا پایان فصل بعد نیز در این باشگاه ماندنی است. این منبع همچنین اعلام کرده است که کاریو از حضور در الهلال راضی و خوشحال است و به ترک این تیم در تابستان فکر نمی کند.

 

1597178

 


وب سایت کووورة همچنین به نقل از این مدیر حاضر در الهلال نوشته است که مدیریت باشگاه به سرپرستی فهد بن نافل از عملکرد کاریو رضایت دارد و این بازیکن را یکی از ارکان موفقیت تیم در طی سالهای اخیر از جمله قهرمانی در لیگ و سوپرجام عربستان و لیگ قهرمانان آسیا می داند.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و به این ترتیب پروسه جدایی آندره کاریو از الهلال برخلاف اخبار قبلی منتفی است ولی این باشگاه به دنبال جذب چند بازیکن خارجی مهم و تأثیرگذار است که تاکنون توافقات با موسی مارگا مهاجم پورتو انجام شده و این بازیکن در تابستان راهی آبی های ریاض خواهد شد.

دیدگاه‌ها