کد خبر : 1752984 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 15:35 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارم دوباره بازی کنم

فشنگچی: بدترین نوع مصدومیت را تجربه می کنم

هافبک تیم هوادار که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی فصل را از دست داده معتقد است که تیمش هنوز شانس صعود دارد.

فشنگچی: بدترین نوع مصدومیت را تجربه می کنم

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم لیگ یک و بازی با گل ریحان البرز در روزهای پایانی سال 1399 با مصدومیت شدید یکی از بهترین بازیکنان تیم هوادار که کم کم از جمع مدعیان فاصله گرفته است، همراه بود. امیرحسین فشنگچی در آن دیدار که با شکست تلخ شاگردان عنایتی همراه بود در دقایق ابتدایی بازی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و بعد از انجام آزمایشات لازم مشخص شد که دچار پارگی رباط صلیبی شده است. به این ترتیب فشنگچی فصل را از دست داد تا هوادار از وجود یکی از مهره های مهم خود در ادامه بازی ها محروم شود. امیرحسین فشنگچی در گفت و گو با خبرنگار ما توضیحاتی در خصوص شرایط فعلی خود ارائه کرده است:

بدترین نوع مصدومیت را تجربه می کنم

مصدومیت خیلی سختی است و به نظر بدترین نوع مصدومیت برای یک فوتبالیست باشد. اولین برای است که این اتفاق برایم رخ می دهد و حدودا یک ماهی است که عمل کرده ام و باید دوران نقاهت را طی کنم. فکر می کنم حدود 5-6 ماهی به زمان نیاز داشته باشم تا بار دیگر به میادین برگردم.

اولین بار است که دچار مصدومیت اینچنینی می شوم

اولین بار است که در فوتبال دچار مصدومیتی می شوم که بیش از یک ماه طول بکشد. از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بودم که بیست روز تا یک ماه نیاز به زمان برای بهبودی داشت.

مشکلات مالی گریبان گیر هوادار شد

هوادار کمی به مشکل مدیریتی خورد و یک مقدار تنها شد. مشکلات مالی گریبان گیر تیم شد ولی فکر می کنم که در این چند وقت اخیر با وجود بدشانسی ها و داوری هایی که اذیت مان کردند، نتایج خوبی گرفتیم. تیم با این پتانسیلی که دارد هنوز شانس صعود دارد.

شرایط به شرایط گذشته می برگردد

در این چند روز جلساتی برگزار شده که فکر می کنم دوباره شرایط به شرایط گذشته برگردد. در چند ماه اخیر آقای عنایتی تنها بود و با وجود جدایی چند بازیکن با رضایتی که گرفت توانست شرایط تیم را مساعد نگه دارد. ولی فکر می کنم خبرهای خوبی برای تیم رخ بدهد.

دوست دارم دوباره بازی کنم

دوست دارم دوباره بازی کنم و الان خودم هم تلاش می کنم که برگردم. در این حین در کلاس های مربیگری هم ثبت نام کرده ام.

دیدگاه‌ها