کد خبر : 1752990 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 16:05 | 50.5K بازدید | 24 دیدگاه

بعد از جلسه با مدیران باشگاه و عقد قرارداد

فراز کمالوند رسما سرمربی سایپا شد

مدیرفنی پیشین استقلال رسما هدایت سایپای تهران را برعهده گرفت.

فراز کمالوند رسما سرمربی سایپا شد

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند بعد از جلسه عصر امروز با مسئولان باشگاه سایپا به توافق نهایی رسید و رسما قراردادش را با این تیم امضا کرد.


این مربی باتجربه که پیش از این به عنوان مدیرفنی در استقلال کار می‌کرد، بعد از صعود آبی های پایتخت به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا به طور رسمی جدایی اش از کادرفنی استقلال را مطرح کرد. کمالوند بعد از توافق با فرهاد مجیدی و احمد مددی سرمربی و مدیرعامل استقلال از جمع آبی های پایتخت جدا شد.


کمالوند که از چندی قبل با مسئولان سایپا به توافق رسیده بود، ظهر امروز جلسه نهایی اش را با آنها برگزار کرد و درنهایت این جلسه به عقد قرارداد منجر شد.
تیم سایپای تهران بعد از استعفای ابراهیم صادقی از سمت سرمربیگری اگرچه محسن بیاتی‌نیا را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرده بود، اما منتظر شد تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا برگردد و با توافق سه طرفه فراز کمالوند را به عنوان سرمربی جدید خود رسما انتخاب و معرفی کند.


این مربی باتجربه فوتبال ایران سابقه سرمربیگری در تیم های متعددی از جمله تراکتور تبریز، گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم، شاهین بوشهر، شیرین فراز کرمانشاه و .... را در کارنامه دارد.


حالا مسئولان سایپا با انتخاب کمالوند به دنبال بقا در لیگ برتر هستند. نارنجی پوشان لیگ برتر تاکنون 18 امتیاز در رقابت های لیگ برتر کسب کردند و در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند که امیدوارند با حضور کمالوند بتوانند به روزهای خوب خود برگردند و در پایان فصل جشن بقا بگیرند.


گفتنی است؛ کمالوند عصر امروز در مسابقه دوستانه سایپا و بادران تهران حضور پیدا می‌کند تا به طور رسمی کارش را در راس کادرفنی نارنجی‌پوشان شروع کند.

دیدگاه‌ها