کد خبر : 1753051 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 21:40 | 41.7K بازدید | 4 دیدگاه

روی کین: امیدوارم کاوانی در منچستر‌یونایتد نماند

روی کین، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که آنها برای کسب جام ها باید به دنبال جذب یک مهاجم جوان به جای ادینسون کاوانی باشند

روی کین: امیدوارم کاوانی در منچستر‌یونایتد نماند

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی از زمان انتقال به منچستریونایتد نمایش های درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داده است؛ تا جایی که اخیرا اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ تاکید کرد که این باشگاه مدتها به دنبال چنین مهاجمی بوده است.

 

 

1596415

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد بعد از توافق با ستاره اروگوئه ای بند تمدید یک ساله قرارداد او را فعال کند تا کاوانی یک فصل دیگر در جمع شیاطین سرخ ماندگار شود. با این حال اسطوره منچستر یونایتد معتقد است که این باشگاه برای کسب جام ها باید به دنبال جذب یک مهاجم جوان باشد.

 

روی کین در مصاحبه ای گفت: " من امیدوارم که منچستریونایتد کاوانی را نگه ندارد چراکه در این صورت ممکن است آنها با خودشان فکر کنند که دیگر نیازی به جذب مهاجم جدید نیست.
او 34ساله است و باید فراموش کنید که بخواهید برای قهرمانی لیگ برتر به کاوانی دل ببندید.

 

 

1582962

 

 

او می تواند یک مهاجم ذخیره باشد اما در عین حال چنین چیزی را قبول نمی کند و به همین دلیل نیز تمایلی به امضای قرارداد جدید نخواهد داشت. بدیهی است که مسائل خانوادگی نیز در این امر تاثیر گذار هستند."

دیدگاه‌ها