کد خبر : 1753058 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 22:24 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

اودینزه 1 - 2 یووه؛ شانس کسب سهمیه زنده ماند

یوونتوس با درخشش کریستیانو رونالدو 1-2 اودینزه را مغلوب کرد.

اودینزه 1 - 2 یووه؛ شانس کسب سهمیه زنده ماند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد، با دبل کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی موفق به غلبه بر اودینزه شد و شانس های خود برای ماندن در کورس سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگه داشت.

 

اودینزه بر خلاف انتظار بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 به گل اول دست یافت. روی شروع مجدد سریع بازیکنان این تیم و پاس رودریگو دی پائول، مولینا در سمت راست محوطه صاحب فرصت شد و ضربه او از زاویه ای دشوار و با بهره گیری از اشتباه ووچیک شزنی وارد دروازه یوونتوس شد.

 

1597371

 

در ادامه یوونتوس قادر به خلق موقعیت چندانی خاصی نبود و اولین فرصت این تیم در دقیقه 27 ایجاد شد، اما ضربه سر وینستون مک کنی روی ارسال خوان کوادرادو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول و روی ارسال پائولو دیبالا، ماتیس دی لیخت فاصله ای تا زدن گل تساوی یوونتوس نداشت، اما ضربه اول او از درون محوطه با عکس العمل دروازه بان روبرو شد و در ریباند نیز ضربه این مدافع هلندی به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اودینزه با برتری 0-1 مقابل یوونتوس راهی رختکن شد.

 

اودینزه نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 فرصت بسیار خوبی در دهانه دروازه برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه اوکاکا بعد از گذر از سد دی لیخت با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه یوونتوس نمایش ضعیفی از خود ارائه داده و حتی قادر به خلق یک موقعیت معمولی هم روی دروازه حریف نبود. در دقیقه 70 الکس ساندرو می توانست فرصت خوبی برای گلزنی مک کین فراهم کند، اما بونی فاضی به خوبی توپ را دور کرد.

 

1597373

 

اما در دقیقه 82 یوونتوس به شکل اتفاقی و بعد از برخورد توپ به دست بازیکنان دیوار دفاعی حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد و کریستیانو رونالدو این موقعهیت را تبدیل به گل تساوی تیمش کرد.

 

اما در دقیقه 89 یوونتوس به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال آندره رابیو بود که کریستیانو رونالدو موفق شد با یک ضربه سر تماشایی دروازه اودینزه را باز کند تا در نهایت یوونتوس در این دیدار دشوار با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها