کد خبر : 1753068 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 23:34 | 235.1K بازدید | 16 دیدگاه

آسیایی‌ها و تاخیر در برنامه لیگ؛

رسمی: دو بازی پرسپولیس و استقلال معوقه می‌شود

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و همچنین دربی پایتخت با دو روز تاخیر برگزار خواهد شد.

رسمی: دو بازی پرسپولیس و استقلال معوقه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از ظهر روز گذشته و باتوجه به این‌که در برگزاری اولین جلسه تمرینی پرسپولیس تعویق 48 ساعته به وجود آمده بود،  شایعاتی پیرامون تعویق دیدار تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و به تبع آن دربی پایتخت شنیده می‌شد و شب گذشته این شنیده‌ها به اوج خود رسید تا این که سرانجام صبح امروز سهیل مهدی، ارشدترین مقام در برنامه ریزی مسابقات باشگاهی فوتبال ایران، این اخبار را تائید کرد.

 

وی گفت: «به دلیل تغییر در برنامه آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ایران برنامه مسابقات لیگ برتر دچار تغییرات می شود و به این ترتیب مسابقه دو تیم استقلال و ذوب آهن و سپاهان با پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر روز جمعه 17 اردیبهشت برگزار نخواهد شد و این بازی ها به تاریخ دیگری که احتمالا 18 یا 19 اردیبهشت است موکول می شود.»

 

حال به نظر می‌رسد بازی تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و استقلال - ذوب آهن، به جای روز جمعه این هفته، یکشنبه برگزار خواهد شد. همچنین با تعویق دو روزه دیدار پرسپولیس و سپاهان، بازی دربی نیز از چهارشنبه 22 اردیبهشت، به روز جمعه 24 اردیبهشت موکول خواهد شد و پس از آن احتمالا اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود.

 

سازمان لیگ و باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و دو باشگاه اصفهانی فعلا واکنشی به این شایعات نداشته‌اند. این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که ذوب آهن مخالفت قاطع با این تصمیم خواهد داشت.

 

در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس تاکید داشت که ابتدا باید تیم استقلال بازی معوقه خود مقابل صنعت نفت را برگزار کند تا دو تیم با تعداد بازی برابر به استقبال دربی بروند اما سازمان لیگ با توجه به فشردگی مسابقات با آن مخالفت کرد.

 

نکته مهم دیگری که سهیل مهدی اعلام کرد، مربوط به آغاز زودتر اردوی تیم ملی است: «اردوی تیم ملی قرار بود روز 5 خرداد آغاز شود اما این اردو قرار است از تاریخ 4 خرداد شروع شود و به همین دلیل بازی هایی که قرار بود روز 4 خرداد در لیگ برتر هم برگزار شود به تعویق می افتد و در این مدت بازی های معوقه جام حذفی برگزار می شود.»

دیدگاه‌ها