کد خبر : 1753126 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:10 | 47K بازدید | 1 دیدگاه

قابی جالب از دروازه‌بان سابق تیم ملی (عکس)

صفحه رسمی فدراسیون فوتبال ایران به بهانه تولد علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران عکس جالبی را از او منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این عکس برای روزهایی است که علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی نوجوانان بود و در این باره نوشت: از تیم ملی نوجوانان تا حفاظت از دروازه تیم ملی در جام جهانی 2014. امروز تولد دروازه بانی است که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرد تا به یکی از دروازه بان های خوب فوتبال ملی ایران تبدیل شود. علیرضا حقیقی هم یکی از فوتبالیست هایی است که به همه ثابت کرد با تلاش می توان به اهداف بزرگ دست پیدا کرد. 

 

صفحه رسمی AFC هم با انتشار کلیپی از علیرضا حقیقی سالروز تولدش را به او تبریک گفت. او 12 اردیبهشت سال 67 در تهران به دنیا آمده است و اوج کارش حضور در ترکیب ثابت تیم ملی در جام جهانی 2014 و بازی با تیم ملی آرژانتین بود. در مسابقه ای که سیوهای خوبی داشت اما در نهایت مغلوب ضربه مسی شد ودر آن بازی تیم ملی یک بر صفر باخت. علیرضا حقیقی دوفصلی که به فوتبال ایران برگشته است. او فصل گذشته به همراه نساجی با کلین شیت های متعددی که داشت نهمی در لیگ برتر را تجربه کرد و اینروزها هم به همراه تیم گل گهر در اندیشه کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. او در آخرین مسابقه و در بازی با پارس جنوبی در جام حذفی دروازه اش را بسته نگه داشت تا در دور برگشت عملکرد متفاوتی را از خود به جا بگذارد و چهارمین کلین شیت را تجربه کند.

 

 

1597511

دیدگاه‌ها