کد خبر : 1753164 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:37 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع عراقی: با این وضع، به جام جهانی نمی رویم

علی عدنان مدافع تیم ملی عراق در گفتگویی تصویری با سایت اسپورت عراق، به انتقاد از وضعیت موجود در تیم ملی کشورش پرداخت.

مدافع عراقی: با این وضع، به جام جهانی نمی رویم

به گزارش "ورزش سه"، ادامه مرحله نخست رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا از 13 خرداد آغاز می شود که تیم ملی ایران باید کارش را از دیدار با هنگ کنگ آغاز کند. عراق با 11 امتیاز، فعلا روی کاغذ شانس نخست صعود از گروهش محسوب می شود.
علی عدنان مدافع تیم ملی عراق و باشگاه ونکوور که سابقه بازی در آتالانتا و اودینزه را دارد در گفتگویی تصویری با سایت اسپورت عراق، به انتقاد از وضعیت فعلی تیم ملی کشورش پرداخت. عدنان در این گفتگو که به شکل سوال و جواب بود، در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی عراق راهی جام جهانی می شود، پاسخ منفی داد.


او گفت: مرحله دوم مقدماتی جام جهانی بسیار سخت است. با وضعیتی که تیم ملی عراق در حال حاضر دارد، صعود به جام جهانی بسیار بعید است. مسئولین فدراسیون فوتبال باید به فکر انجام بازی های دوستانه باشند. در غیر اینصورت عراق هرگز نمی تواند به جام جهانی صعود کند.

 


چندی پیش نیز تعداد دیگری از بازیکنان تیم ملی عراق از وضعیت فعلی تیم ملی کشورشان انتقاد کرده بودند و حتی صدای کاتانچ سرمربی تیم نیز در این زمینه درآمده بود. وضعیت بحرانی عراقی ها می تواند خبر خوبی برای اسکوچیچ و تیم ملی ایران باشد چرا که عراقی ها حریف سرسختی در راه رسیدن ایران به جام جهانی محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها