کد خبر : 1753174 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:35 | 44.9K بازدید | 5 دیدگاه

سلیمانی: کاری می‌کنند شجاع سه میلیاردش را بگیرد

وکیل سابق پرسپولیس درباره روند پرونده شکایت سرخ‌پوشان از شجاع خلیل‌زاده توضیحاتی را ارائه کرد.

سلیمانی: کاری می‌کنند شجاع سه میلیاردش را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی سلیمانی وکیل شجاع خلیل زاده مدافع فصل گذشته پرسپولیس درباره شکایت این باشگاه از مدافع سابق خود و روند پرونده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شکایتی که باشگاه پرسپولیس از آقای خلیل‌زاده داشت حدود یکسال بعد از فسخ او بود؛ ما معتقد بودیم چون یک عنصر خارجی (باشگاه الریان قطر) وجود دارد، باید در فیفا رسیدگی شود. علی‌رغم این‌که فسخ او هم کاملا قانونی بود اما متاسفانه مدیریت قبلی و فعلی پرسپولیس این اعتقاد را داشتند که فسخ قانونی نیست.

 

وی افزود: در کمیته تعیین وضعیت پرونده طرح شد که این کمیته آن را رد کرد، کمیته استیناف ایراد گرفت و به کمیته تعیین وضعیت بازگشت و مجددا این کمیته ایراد را برطرف کرد و پرونده را با قرار استماع دعوی پرونده مختومه شد؛ بعد از این اتفاق هر روز مسئولان باشگاه پرسپولیس مصاحبه می‌کنند، آقای خلیل‌زاده سه میلیارد تومان طلبکار است اما به احترام باشگاه و هواداران هیچ‌گاه این مطلب را نگفته است و گفت شکایت نکنید.

 

سلیمانی درباره رفتار باشگاه پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای رفتار می‌کند که ما را وادار می‌کند تا بابت آن سه میلیارد تومان شکایت کنیم، آن‌ها هر روز مصاحبه می‌کنند. آقای بیرانوند و خلیل‌زاده در این یک دهه بزرگ‌ترین افتخارات را برای پرسپولیس کسب کردند و سهمی انکارناپذیر دارند اما متاسفانه مورد بی‌مهری زیادی قرار گرفتند و انواع توهین‌ها را شنیدند. پول‌شان را هم ندادند و هر وقت به باشگاه می‌رفتیم می‌گفتند بروید و شکایت کنید!

او ادامه داد: این رفتار اصلا در شأن باشگاه پرسپولیس نیست، پرسپولیس مکتب بزرگی دارد و انسان‌های بزرگی در آنجا بودند و این رفتارها درست نیست؛ ما بارها سکوت کردیم ولی متاسفانه مسئولین باشگاه پرسپولیس مصاحبه می‌کردند که آقای خلیل زاده آن‌چنان است و این‌چنین. آقای خلیل‌زاده بسیار زحمت کشید اما پولش را نگرفت ولی بسیاری مثلا استوکس برای بازی‌هایی که نکرد 200 هزار دلار پول گرفت و رفت و کسی هم از او شکایت نکرد.

 

وکیل مدافع سابق پرسپولیس با اعلام شکایت از این باشگاه گفت: شجاع خلیل‌زاده کمترین پول را در این سال‌ها از باشگاه پرسپولیس گرفت اما متاسفانه بازهم دارند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند، چون آقای خلیل‌زاده سکوت می‌کند تا تیم پرسپولیس وارد حاشیه نشود چون این تیم هم در لیگ و هم در آسیا شرایط حساسی دارد، ایشان تصمیم به سکوت گرفته اما ظاهرا دوست دارند آقای خلیل‌زاده شکایت کند و پولی را هم که طلب دارد بگیرد. با این اوضاع قطعا شکایت می‌کنیم و آن سه میلیارد را مطالبه می‌کنیم، تا الان پرسپولیس هیچ شکایتی هم به فیفا نکرده، قطعا مراجع داخلی صلاحیت رسیدگی به این پرونده را نداشتند و فسخ آقای خلیل‌زاده هم کاملا درست بوده است.

 

سلیمانی درباره مبلغ قرارداد شجاع خلیل زاده توضیح داد: خلیل‌زاده در سه چهار سال حضورش در پرسپولیس در مجموع 3 میلیارد تومان پول نگرفت و با مدیران وقت هم صحبت کرد که قراردادش را بیشتر کنند تا بتواند بماند، با توجه به پیشنهاداتی که داشت و مبالغ سنگینی که بود، ولی از این علاقه و عشقی که آقای خلیل‌زاده به پرسپولیس داشت استفاده نکردند و زمینه‌ساز جدایی او شدند. درست است که به صورت عملی رفتاری انجام نشد اما رفتارهای ضمنی باعث شد تا آقای خلیل‌زاده از پرسپولیس جدا شود.

 

مصطفی سلیمانی در ادامه انتقادات از باشگاه پرسپولیس گفت: در آن سالی که آقای خلیل‌زاده در پرسپولیس بود، نکته مهم این‌که قرارداد ایشان نسبت به بسیاری از بازیکنان تیم کمتر بود ولی مسئولان در مصاحبه‌هایشان می‌گفتند که پول زیادی دادیم و فلان مبلغ را پرداخت کردیم تا با افکار عمومی بازی کنند.

 

دیدگاه‌ها