کد خبر : 1753181 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:24 | 31.9K بازدید | 6 دیدگاه

خوان لاپورتا:

این 4 بازی را ببریم، قهرمان لالیگا می شویم

رئیس بارسلونا بدون توجه به دیگر رقبا اطمینان دارد که با کسب 4 برد دیگر قهرمان خواهند شد.

این 4 بازی را ببریم، قهرمان لالیگا می شویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین والنسیا موفق به کسب یک پیروزی مهم و حیاتی شد. آبی اناری ها ابتدا از میزبان عقب افتادند ولی به لطف دو گل مسی و تک گل آنتوان گریزمان، ورق را برگرداندند. با این پیروزی بارسا با امتیاز برابر با رئال مادرید در رده سوم قرار گرفت و نسبت به اتلتیکوی صدرنشین نیز دو امتیاز کمتر دارد.

 

 

1597459

 

 

بازی شنبه هفته بعد بارسا و اتلتیکو در نوکمپ حکم یک فینال را خواهد داشت و بارسا اگر بتواند برنده شود، شانس هایش برای قهرمانی را مضاعف خواهد کرد. در صورتی که رئال مادرید هفته بعد برابر سویا متوقف شود، بارسا با کسب سه امتیاز بازی با اتلتیکو می تواند به صدر برسد. بارسا اگر پنجشنبه شب به گرانادا نمی باخت و در نوکمپ پیروز می شد، همین حالا می توانست صدرنشین باشد.

 

 

1597599

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا همچنان خوشبین به فتح لالیگاست. او پس از بازی گفت:« قبل از شروع مسابقه گفته بودم که اگر 5 بازی را ببریم، قهرمان می شویم. حالا یکی کم شده و به شما می گویم که اگر 4 بازی بعدی را ببریم، لالیگا برای ما خواهد بود. تیم فوق العاده بازی کرد و پس از دریافت گل اول، واکنشی قهرمانانه داشت.»

 

لاپورتا ادامه داد:« لئو مسی مثل همیشه عالی بود. معتقدم هرچند او دو گل زد ولی نباید تلاش کل تیم را نادیده گرفت. این یک پیروزی بزرگ و حاصل کار جمعی بود.»

 

دیدگاه‌ها