کد خبر : 1753230 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:46 | 38K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم امباپه فردا بازی کند

گواردیولا و دفاع از دو فوق ستاره پاری سن ژرمن

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می گوید همه باشگاه از اهمیت مسابقه فردا برابر پاری سن ژرمن با خبر هستند.

گواردیولا و دفاع از دو فوق ستاره پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی هفته گذشته موفق شد به یک پیروزی ارزشمند و فوق العاده در پارک دو پرنس دست پیدا کند و با نتیجه 2-1 در خانه پاری سن ژرمن این تیم را شکست دهد تا نیمی از راه صعود را طی کرده باشد و در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

 

فردا شب دیدار برگشت دو تیم برگزار خواهد شد. پپ گواردیولا پیش از این مسابقه در کنفرانس خبری گفت: " اولین بار است که اکثر ما در اینجا کنار یکدیگر هستیم. من می دانم که برای چه بازی می کنیم. در چنین مسابقاتی به احساسات زیادی احتیاج ندارید.

 

 

1597686

 

 

لازم نیست من به کسی، بازیکنان، تدارکات، کارکنان و آشپزهای تیم چیزی بگویم چرا که همه می‌دانند این لحظه بسیار مهمی برای ماست و سالهاست که منتظر آن بوده ایم. ما دیروز و امروز خیلی صحبت کردیم که چه تیمی هستیم و باید چه کاری انجام دهیم. ما در مورد پاری‌سن‌ژرمن صحبت نمی‌کنیم چرا که هفته پیش مقابل آنها بازی کردیم. ما فقط در مورد خود، خود، خود و آنچه که باید انجام دهیم صحبت می‌کنیم."

 

گواردیولا در رابطه با پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: " آنها تیم فوق‌العاده هستند و همه این را می‌دانند. آنها می‌توانند شرایطی را ایجاد کنند که هیچکس انتظارش را نمی کشد. البته من به کیفیت آنها توجه می کنم اما در عین حال می دانم که ما هم می‌توانیم چقدر خوب باشیم. فردا باید ساعت 8 شب به میدان برویم و دوباره عملکرد خوبی داشته باشیم. چیز پیچیده ای نیست.

 

پاری سن ژرمن می تواند شکل بازی خود را تغییر دهد چرا که سرمربی باهوشی دارد. با این حال ما سعی می‌کنیم تا آنجا که ممکن است بازی خود را به حریف تحمیل کنیم. ما خوب دفاع می کنیم، صبور هستیم و نهایتاً سعی می کنیم که گل بزنیم."

 

 

1597681

 

 

شکست در سه نیمه نهایی با بایرن: "هر نیمه نهایی متفاوت بود. در دو تای اول لیاقت حضور در فینال را نداشتیم اما در سومی خیلی نزدیک بودیم. شرایط هر باشگاه سالیانه متفاوت است.


اکنون نیز من به بچه ها گفتم که درباره پیروزی در این بازی خیلی فکر نکنید. مثل کاری که در این فصل بارها انجام داده ایم. ما با مزیت کوچک این مسابقه را شروع می کنیم اما برای پیروزی به میدان می رویم."

 

وضعیت مصدومان تیم: " اریک گارسیا تب کرده و نمی تواند تیم را همراهی کند و هنوز آماده نیست. با این حال بقیه مشکلی ندارند."

 

مهمترین نگرانی: " چند نگرانی وجود دارد اما در عین حال من بسیار خوش بین هستم. وقتی به این مراحل می رسیم من آرامش بیشتری نسبت به قبل دارم و سعی می کنم لذت ببرم. بازیکنان امروز و دیروز تمرین کردند و همه می خواهند بازی کنند و به تیم کمک کنند. ما برای پیروزی به زمین می رویم. شما از کیفیت حریف اطلاع دارید. بازی برگشت نیمه نهایی همیشه سخت‌ترین مسابقه است حتی دشوارتر از فینال. ما به دنبال کنترل کردن احساسات مان هستیم تا دقیقا همان کاری که باید را انجام دهیم."

 

گواردیولا در ادامه گفت: " من نمی‌دانم که در چنین مسابقاتی آیا تجربه به کار می‌آید یا خیر. من دوست دارم فکر کنم که ما از شکست‌ها درس می‌گیریم اما اینکه چگونه واکنش نشان می دهیم یک رمز و راز است. نکته مهم این است که ما یک ورزش غیر قابل پیش‌بینی را انجام می دهیم. وقتی شما یه کار غیر قابل پیش‌بینی انجام می دهید و غافلگیر می شوید طبیعتا ناامیدکننده است. دوست دارم بگویم که ما از فصول قبل تجربه کرده ایم اما در عین حال ممکن است که فردا هم یک بازی بد انجام دهیم و حذف شویم.

 

 

1597684

 

 

در عین حال من فکر می‌کنم که ما می خواهیم یک بازی باور نکردنی انجام داده و پیروز شویم؛ این احساس من است. در تمام مواردی هم که حذف شدیم به حریف تبریک گفته و دوباره شانس خود را امتحان می کنیم. ما نمی‌خواهیم این فرصت را از دست بدهیم و فکر می‌کنم که به خوبی کار کرده ایم.

 

شما نمی توانید 90 دقیقا مثل نیمه دوم بازی رفت، عمل کنید. این یک جنگ بزرگ خواهد بود و قطعاً در لحظاتی سختی خواهیم کشید. در عین حال ما می‌خواهیم واکنش خوبی نشان دهیم و خود را به حریف تحمیل کنیم. تفاوتی با کاری که تیم در هفت ماه گذشته انجام داده وجود ندارد. باید پا به زمین بگذاریم و پیروز شویم. ما بازی‌های سختی در سطح تقابل با PSG در لیگ برتر نیز داشته ایم بنابراین می‌توانیم در این بازی نیز آنچه را که در این فصل انجام داده ایم به نمایش بگذاریم."

 

شک و شبهه درباره حضور کیلیان امباپه: " کاملا منتظر آن هستم. او می خواهد بازی کند و من بی صبرانه منتظر حضور او در زمین هستم. به خاطر فوتبال و خود بازی امیدوارم که امباپه بتواند بازی کند.

 

 

1597682

 


او به همراه نیمار در نیمه اول بازی رفت واقعاً خوب عمل کردند. امباپه واقعا خطرناک است اما در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم. بهترین راه برای خوب بازی نکردن نیمار و امباپه چیست؟  این همان کاری است که سعی می کنیم فردا آن را انجام دهیم. آنها در بازی رفت واقعاً خوب عمل کردند اما  پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد و نیمار و امباپه مورد قضاوت قرار گرفتند."

دیدگاه‌ها