کد خبر : 1753240 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 19:54 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه دورتموند به هالند؛ مثل لواندوفسکی عمل کن!

هانس یواخیم واتسکه، مدیر عامل باشگاه دورتموند، می گوید که وضعیت کنونی ارلینگ هالند پیش از این برای آنها در مورد روبرت لواندوفسکی نیز تکرار شده بود.

توصیه دورتموند به هالند؛ مثل لواندوفسکی عمل کن!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز نقل و انتقالات تابستانی آغاز نشده از علاقه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به ارلینگ هالند صحبت می‌شود. گفته می‌شود که تیم‌های نظیر رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب این ستاره نروژی دارند.

 

با این حال دورتموند بارها تاکید کرده که ارلینگ هالند در فصل آینده نیز بازیکن این تیم خواهد بود؛ این در حالی است که مینو رایولا، مدیر برنامه های هالند، اخیراً تاکید کرده که هیچ چیز در این باره مشخص نیست.

 

 

1595215

 

 

هانس یواخیم واتسکه، مدیر عامل باشگاه دورتموند در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون هالند می گوید: " شما باید خصوصیات شخصی او(رایولا) را بشناسید و همچنین در مورد دورتموند نیز شناخت داشته باشید. او می‌تواند هر روز مصاحبه جدیدی انجام دهد. برای ما مشکلی وجود ندارد. ارلینگ هالند سال آینده به عنوان بازیکن دورتموند به میدان خواهد رفت.

 

قبلاً ما با بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی نیز تضاد منافع داشتیم. با این حال ما محکم ایستادیم و روبرت نیز پذیرفت. در فصل بعد او بهترین گلزن شد. من فکر می‌کنم که ارلینگ هالند نیز می تواند این کار را انجام دهد."

دیدگاه‌ها