کد خبر : 1753354 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 | 36.7K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاق جالب؛  

فرود اولین ایرباس در رفسنجان با حضور مسی‌ها

امروز برای اولین بار در تاریخ شهر رفسنجان، یه فروند هواپیمای مسافربری ایرباس با حضور اعضای تیم فوتبال صنعت مس و البته سایر مسافران رفسنجان به زمین نشست.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان برای انجام بازی هفته بیست و دوم خود مقابل نساجی مازندران ظهر امروز راهی رفسنجان شد اما پرواز این تیم به رفسنجان این بار به شکل متفاوتی انجام شد.

 

 

1597895

 


شاگردان محمد ربیعی که معمولا مسیر سفر به رفسنجان را با پرواز تهران به کرمان و در ادامه طی کردن مسیر یک و نیم ساعته تا رفسنجان با اتوبوس پشت سر می‌گذاشتند، امروز با پیگیری‌های باشگاه صنعت مس، با پرواز مستقیم و تقریبا یک ساعته توسط یک فروند هواپیمای ایرباس این مسیر را پشت سر گذاشتند و با کمترین دغدغه ممکن وارد شهر خود شدند. نکته جالب اینکه به گفته خلبان پرواز، فرودگاه رفسنجان برای اولین بار میزبان هواپیمای مسافربری ایرباس بود و این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این شهر رخ می‌داد. 

 

 

 

1597896

 


فرودگاه کوچکی که به خصوص در شرایط کرونایی میزبان هیچ پروازی نبوده و در طول لیگ بیستم هم تنها یکی، دوبار تیم فوتبال صنعت مس توانست با پرواز اختصاصی ATR مجوز فرود درآن را بگیرد اما با توجه به افزایش حجم مسافران رفسنجان و توجهی که از زمان لیگ برتری شدن مس به شهر رفسنجان شده، این احتمال وجود دارد که پرواز هواپیمای مسافربری ایرباس به این شهر به صورت هفتگی و ثابت انجام شود.


تمام این اتفاقات را می‌توان به نوعی در قدرت فوتبال و تاثیرات اجتماعی و اقتصادی آن در رشد شهرهای کوچک جستجو کرد. اتفاقی که شاگردان محمد ربیعی با حضور و نمایش های قابل دفاع در لیگ برتر در حال رقم زدن آن برای رفسنجان هستند.

 

1597897

دیدگاه‌ها