کد خبر : 1753357 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:20 | 39.5K بازدید | 2 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر از شیوه بازی های تیم محبوبش راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بالاخره توانست پس از سال 2010 یک بار دیگر فاتح اسکودتو شود. با تساوی روز یکشنبه ساسوئولو و آتالانتا بود که قهرمانی اینتر به فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها قطعی شد.

اینتر باثبات ترین تیم ایتالیا در نیم فصل دوم بود و مزد همین ثبات را نیز گرفت. اکنون باید دید نبرد برای سهمیه لیگ قهرمانان بین تیم های مدعی چه خواهد شد.

 

 

1597875

 

 

آنتونیو کاسانو که هرگز کتمان نکرده هوادار اینتر است چندان از شکل رسیدن تیم محبوبش به اسکودتو راضی نیست. او در این رابطه گفت:« من این قهرمانی را بیشتر به خاطر افت یوونتوس و میلان در نیم فصل دوم می بینم. اگر یووه و میلان بهتر کار می کردند، شاید اینتر نمی توانست قهرمان شود.

تاکتیک آنتونیو کونته رساندن توپ به لوکاکو است. هر جای زمین توپ به بازیکنان می رسد، هدف او رساندن توپ به لوکاکو است و او هم به ندرت این توپ ها را از دست می دهد. سپس اشرف حکیمی را پیدا می کنند تا او با نفوذهایش موقعیت گلزنی بسازد. اینتر به ندرت در بازی هایش مالک توپ و میدان است و شکل بازی هایش برایم خسته کننده است.»

 

 

1573063

 

 

کاسانو ادامه داد:« از ژانویه پس از بازی با لاتزیو و درخشش کریستین اریکسن بود که کونته متوجه اشتباهش شد و این بازیکن را وارد ترکیب ثابتش کرد. روند اینتر پس از اضافه شدن اریکسن و همچنین پریشیچ، بسیار بهتر شد اما همچنان معتقدم این تیم فوتبال خوبی بازی نمی کند.»

 

دیدگاه‌ها