کد خبر : 1753364 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:30 | 130.9K بازدید | 28 دیدگاه

جلسه با مجیدی و شرکت در تمرین؛

بازگشت محمد دانشگر به استقلال

محمد دانشگر مدافع تیم استقلال که از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شده بود، پس از جلسه با سرمربی به این تیم بازگشت.

بازگشت محمد دانشگر به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر مدافع میانی تیم استقلال در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ به دلیل «بی انضباطی در تمرین» از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد و حتی باوجود دلجویی، اجازه همراهی آبی‌ها در عربستان و لیگ قهرمانان آسیا را هم پیدا نکرد.

 

این در حالی است که فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال پس از گلزنی در آسیا، خوشحالی خود را به یاد دانشگر انجام داد و برخی از هواداران استقلال در شبکه اجتماعی نیز خواستار بازگشت او شده بودند.

 

سرانجام امروز فرهاد مجیدی جلسه‌ای یک ساعته را با دانشگر برگزار کرد و در نهایت رضایت داد که مدافع مغضوب به جمع آبی‌ها برگردد. این در حالی است که وی حدود یک ماه و نیم است که مورد غضب مجیدی قرار داشت و در تمرینات هم شرکت نمی‌کرد.

 

 

1542237

 

 

با این حال رضایت فرهاد مجیدی سبب شد تا محمد دانشگر در تمرین امروز استقلال شرکت کند و در واقع به تیم بازگردد. وی در نیم فصل دوم آبی ها را همراهی می‌کند و شاید در بازی دربی هم به میدان برود.

 

دانشگر ۲۷ ساله در سه فصل اخیر عضو تیم استقلال بوده و باوجود حضور در پست دفاع وسط و کناری، موفق به زدن گل‌های پرتعدادی شده که مهم ترین آن در دربی ۹۳ بود که استقلال را از شکست نجات داد.

 

در غیاب او عارف غلامی و محمدحسین مرادمند زوج دفاعی استقلال را تشکیل دادند و حالا باید دید مجیدی چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها