کد خبر : 1753386 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 20:18 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام برنامه بازی‌های دو هفته پایانی لالیگا (عکس)

برنامه دو هفته پایانی رقابت های لالیگا به شکل رسمی اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر یکی از حساس‌ترین فصول لالیگا طی سالیان اخیر را پشت سر می‌گذاریم؛ جایی که سه تیم اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات دارند و به طور قطع بازی های چند هفته باقی مانده تعیین کننده خواهد بود.

 

در حال حاضر اتلتیکو مادرید با 76 امتیاز صدرنشین رقابت‌های لالیگا محسوب می‌شود و رئال مادرید و بارسلونای 74 امتیازی این تیم را تعقیب می کند. البته سویا نیز با 70 امتیاز این سه تیم را دنبال می کند.

 

با این همه دیدار هفته آینده بارسلونا و اتلتیکو می تواند تاثیر بسزایی در تعیین تیم قهرمان داشته باشد. در صورت عدم پیروزی اتلتیکو و البته برد آبی اناری ها چشم بارسا به بازی های رئال دوخته خواهد شد تا این تیم امتیاز از دست بدهد و آنها با پیروزی در همه بازی های خود فاتح لالیگا شوند. این در حالی است که عدم پیروزی اتلتیکو مقابل بارسا و برد رئال در همه مسابقات خود تا پایان فصل به قهرمانی تیم زین الدین زیدان منجر خواهد شد؛ با این حال شرایط کاملاً پیچیده است.

 

در همین ارتباط برنامه بازی‌های دو هفته پایانی رقابت‌های لالیگا مشخص شده است. بازی های هفته سی و هفتم در تاریخ 16 می(26 اردیبهشت- به شکل همزمان ساعت 21) و مسابقات هفته سی و هشتم 23 می(2 خرداد- به شکل همزمان ساعت 20:30) برگزار خواهند شد.

 

 

1597950

 

1597949

دیدگاه‌ها