کد خبر : 1753430 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:11 | 35.3K بازدید | 4 دیدگاه

وینفرد شفر ناجی الخور شد

تیم فوتبال الخور با پیروزی مقابل الشحانیه، موفق شد در لیگ ستارگان قطر باقی بماند.

وینفرد شفر ناجی الخور شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الخور در دیدار پلی آف بقا در لیگ ستارگان قطر، شب گذشته و در استادیوم سحیم بن حمد شهر دوحه به مصاف تیم دسته اولی الشحانیه رفت که این تیم به دنبال پیروزی و صعود به لیگ ستارگان قطر بود. 


در این دیدار شاگردان شفر موفق شدند با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود گذشته و برای دومین سال پیاپی با پیروزی در دیدار پلی آف بقا، در لیگ ستارگان ماندگار شوند. آنها فصل گذشته نیز در شرایط مشابهی موفق به شکست الشمال شده بودند و در لیگ ستارگان باقی ماندند.


در دیدار شب گذشته الخور خیلی زود و در دقیقه دوم توسط جیانیس فتفاتزیدیس به گل نخست دست یافت. 17 دقیقه بعد نوبت به کوبایاشی رسید تا گل دوم را برای الخور به ثمر برساند. سعید براهیمی در دقیقه 77 با به ثمر رساندن گل سوم کار حریف را تمام کرد و گل عبدالعزیز الیحری در دقیقه 88 نیز نتوانست الشحانیه را به بازی برگرداند.


وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال که در هفته های پایانی لیگ ستارگان قطر هدایت الخور را برعهده گرفت، طی 7 بازی پایان فصل 7 امتیاز با این تیم کسب کرد و موفق به متوقف کردن تیم های الدحیل و الریان شد تا اینکه با پیروزی در جدال مرگ و زندگی تیمش را در لیگ ستارگان حفظ کرد.


شفر در الخور نیز میگوئل کولی مربی وقت استقلال و همچنین پسرش ساشا شفر را به همراه برد و اکنون باید منتظر ماند و دید آیا او برای فصل بعد نیز هدایت الخور را برعهده خواهد گرفت یا اتفاقات دیگری رخ می دهد.

 

1598008

 

1598006

دیدگاه‌ها