کد خبر : 1753515 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:21 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

مورینیو به من گفت مربی رم می شود؛ او بهترین است

مالک سابق باشگاه اینتر که هنوز هم با ژوزه مورینیو دوستی صمیمانه ای دارد از بازگشت او به فوتبال ایتالیا ابراز خرسندی کرد.

مورینیو به من گفت مربی رم می شود؛ او بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو  58 ساله با کوله باری از جام و افتخار از فصل 22-2021 به فوتبال ایتالیا باز خواهد گشت و هدایت رم را بر عهده می گیرد. بر اساس اعلام باشگاه رم ژوزه مورینیو با آنها قراردادی سه ساله به امضا رسانده و جانشین پائولو فونسکا شده است.

 

 

1259017

 

 

مورینیو سابقه دو فصل هدایت اینتر را برعهده داشت و توانست دو اسکودتو، یک لیگ قهرمانان و یک کوپا ایتالیا را برای نراتزوری کسب کند. او با اعتماد ماسیمو موراتی مالک وقت اینتر بود که سرمربی این باشگاه بزرگ شد و تاریخ سازی کرد. مورینیو پس از موفقیت های زیاد با پورتو و چلسی، توانایی هایش در اینتر را نیز اثبات کرد و سال 2010 راهی رئال مادرید شد تا به سلطه بارسای پپ گواردیولا پایان دهد.

 

ماسیمو موراتی در واکنش به بازگشت مورینیو به فوتبال ایتالیا گفت:« من و ژوزه دوستانی صمیمی هستیم و روز گذشته قبل از اعلام رسمی به من پیغام داد که سرمربی رم خواهد شد. او برایم نوشت که به زودی یکدیگر را خواهیم دید.

 

 

1522093

 

 

صادقانه بگویم که از بازگشت مورینیو خوشحال شدم و معتقدم فوتبال ایتالیا به او نیاز دارد. کنایه ها و نشست های خبری فوق العاده او و توانایی های حرفه ای فوق العاده اش همان چیزی است که سری آ احتیاج دارد. ما همواره باهم در تماس بوده ایم و برای من او یک مربی بی نظیر و غیر قابل انکار است.

رم پروژه ای بلندپروازانه و جدی دارد و معتقدم بهتر از مورینیو نمی توانستند پیدا کنند. همیشه به او اطمینان داشته ام و برایش خوشحالم.»

 

موراتی ادامه داد:« با مورینیو همه جام ها را بردیم. حالا اینتر دوباره قهرمان ایتالیاست و معتقدم حسادت به دستاوردهای مورینیو بی معناست. فصل بعد ضمن تکرار اسکودتو باید سعی کنیم در لیگ قهرمانان نیز قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها