کد خبر : 1753555 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:06 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

حتی ساختمان استقلال و پرسپولیس؛

نصیرزاده: ساختمان فدراسیون با پول فیفا خریداری شد

کارشناس مسائل حقوقی فوتبال ایران می‌گوید که ساختمان فدراسیون فوتبال فعلی در دوران ریاست محمد دادکان با پول اختصاص یافته از سوی فیفا ساخته شده است.

نصیرزاده: ساختمان فدراسیون با پول فیفا خریداری شد

به گزارش "ورزش سه" هوشنگ نصیرزاده در واکنش به حواشی ایجاد شده در روزهای گذشته درباره زمان ساخت ساختمان فعلی فدراسیون فوتبال در خیابان سئول گفت: در دوران ریاست محمد دادکان بود که در طرح گُل فیفا بودجه‌ای 400 هزار دلاری اختصاص پیدا کرد و ساختمان جدید فدراسیون فوتبال بنا شد و از آن موقع تاکنون فدراسیون فوتبال در این ساختمان در خیابان سئول اقامت دارد.

 

وی افزود: پیش از آن‌که نقل مکان به ساختمان خیابان سئول انجام شود، در دوران ریاست آقای صفایی فراهانی ساختمان فدراسیون فوتبال در خیابان پاکستان تهران بود و بعد از کمکی که فیفا انجام داد ساختمان جدید ساخته و جا به جایی صورت گرفت.

 

نصیرزاده درباره زمان ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس هم گفت: جالب است بدانید که بودجه 400 هزار دلاری اختصاص یافته از سوی فیفا، بیش از بودجه نیاز برای ساخت ساختمان فدراسیون فوتبال بود و مازاد آن برای ساخت ساختمان فعلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خرج شد و در واقع می‌توان گفت هر سه ساختمان با بودجه اختصاص یافته از آن طرح گل فیفا ساخته شده است.

دیدگاه‌ها