کد خبر : 1753557 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:17 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران انگلیسی به استادیوم باز می‌گردند

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد در هفته های ۳۷ و ۳۸ تماشاگران به صورت محدود به استادیوم ها بازخواهند گشت.

هواداران انگلیسی به استادیوم باز می‌گردند

به گزارش "ورزش سه"، کابوس دوری هواداران از استادیوم ها رو به پایان است و با شروع تزریق واکسن کرونا در سراسر دنیا، به تدریج شاهد بازگشت هواداران خواهیم بود. امروز اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد در دیدارهای دو هفته پایانی که در تاریخ های 18-19 و یکشنبه 23 می برگزار می شود، شاهد حضور عده محدودی از هواداران در استادیوم ها خواهیم بود.

 

1598193

 

در این بیانیه آمده است: "اتحادیه فوتبال انگلیس تایید می کند در صورتی که دولت محدودیت های ویروس کرونا در انگلیس را کاهش دهد، دو هفته پایانی فصل 2020/21 با حضور عده محدودی از هواداران تیم های میزبان برگزار خواهد شد. به نظر می رسد هواداران می توانند از تاریخ 17 ماه می با ظرفیت محدود به ورزشگاه ها بازگردند. البته ما منتظر تصمیم نهایی دولت در مورد شرایط برنامه ریزی شده در مرحله سه هستیم که که حداکثر تا تاریخ 10 می اعلام خواهد شد.

 

سازمان برگزاری لیگ برتر هفته گذشته تایید کرد امیدوار است فرصتی برای همه باشگاه ها فراهم شود تا قبل از پایان فصل، یک بازی خانگی خود را حضور با هواداران برگزار کنند. حفظ امنیت هواداران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. باشگاه های انگلیسی سابقه درخشان در ایجاد محیط های بی خطر و برنامه های عملیاتی برای استقبال از هواداران برای بازگشت به ورزشگاه های خود دارند."

دیدگاه‌ها