کد خبر : 1753562 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:40 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سولسشر به لغو بازی منچستریونایتد - لیورپول

بعد از گذشت چند روز اوله گنار سولسشر، به لغو مسابقه یکشنبه شب منچستریونایتد و لیورپول واکنش نشان داد.

واکنش سولسشر به لغو بازی منچستریونایتد - لیورپول

به گزارش "ورزش سه" در حالی که قرار بود منچستریونایتد یکشنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول باشد به دلیل شورش جنجالی هواداران یونایتد علیه مالکان آمریکایی باشگاه یا همان گلیزرها مسابقه دو تیم لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 

 

1597502

 

 

اوله گنار سولسشر پیش از تقابل فردای تیمش مقابل رم در نیمه نهایی لیگ اروپا با وجود تاکید بر اینکه هواداران حق اعتراض دارند، چنین خشونت هایی که موجب زخمی شدن یک افسر پلیس شده را هم محکوم کرده است.

 

اوله گنار سولسشر گفت: "روز سختی برای ما بود. ما می خواستیم برای هواداران بازی کنیم و لیورپول را شکست دهیم.  وظیفه ما این است که بر روی گرفتن نتایج خوب تمرکز داشته باشیم. همانطور که قبل از بازی گفتم، ما باید گوش دهیم. باید صدای طرفداران را بشنویم. اعتراض حق همه است اما باید به روشی مسالمت آمیز و متمدنانه باشد.

 

متاسفانه وقتی که شما کاری انجام می‌دهید که منجر به زخمی شدن یک افسر پلیس می شود، در واقع از هدف اصلی خود دور شده اید."

 

 

1594279

 

 

سولسشر درباره این که مالکان باشگاه یا همان گلیزرها باید چه کاری انجام دهند گفت: " من با مالکان باشگاه صحبت کردم. آنها ارتباط با افرادی به جز من و هواداران را آغاز کرده‌اند. موقعیت سختی برای من به حساب می‌آید. من باید روی فوتبال تمرکز کنم اما در عین حال همیشه رابطه خوبی با آنها داشته ام و به حرف من گوش می دهند. همانگونه که هواداران نیز حرف من را قبول دارند. من مطمئن هستم که ارتباط بهتری در راه خواهد بود."

دیدگاه‌ها