کد خبر : 1753574 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:42 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر: می خواهیم این هفته کار را تمام کنیم

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ به دنبال قطعی کردن قهرمانی تیمش در بوندسلیگا است.

توماس مولر: می خواهیم این هفته کار را تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته بعد در لیگ آلمان و در دیداری دشوار به مصاف گلادباخ خواهد رفت و برتری در این دیدار به منزله مسجل شدن یک قهرمانی دیگر برای باواریایی ها در بوندسلیگا خواهد بود. در صورت رخ دادن این اتفاق توماس مولر برای دهمین بار فتح بوندسلیگا را در لباس بایرن مونیخ جشن می گیرد و این مهاجم باتجربه در خصوص این مسابقه صحبت کرده است.

 

توماس مولر گفت: "ما می خواهیم کار فتح عنوان قهرمانی را خیلی سریع تمام کنیم. این هدف بزرگی است و ما بسیار خوش بین هستیم. در طی این دو هفته بدون برگزاری مسابقات ما دوباره تشته کسب موفقیت شده و فرصت داشتیم که از نظر جسمی و روحی بهبود یابیم.

 

1590901

 

هفته اول تمرین بسیار سرگرم کننده بود و خوب کار کردیم. ما روی بازی متمرکز هستیم. در سالهای اخیر هرگز مقابل گلادباخ کار راحتی نداشته ایم. همیشه بازی های ما و گلادباخ نزدیک بوده و بعضی اوقات هم شکست خورده ایم، بنابراین می دانیم که چه چیزی در انتظارمان است.

 

احتمال کسب عنوان قهرمانی دهم در بوندسلیگا؟ وقتی به گذشته نگاه می کنید می بینید من برای اولین بار در سال 2009 طعم در تیم اول را چشیدم و این پیشرفتم در دوران حرفه ای شگفت انگیز بوده است. این که هر ساله موفق می شویم از حداکثر پتانسیل تیم در طول فصل استفاده کنیم کمی عجیب است. البته من باید از هم تیمی های خود نیز تشکر کنم."

دیدگاه‌ها