کد خبر : 1753576 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:59 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنجلو آلسیو:

درگیری کونته و مورینیو سوء تفاهم بود

آنجلو آلسیو، دستیار سابق آنتونیو کونته مدعی شد مشکل این سرمربی با ژوزه مورینیو حل شده است.

درگیری کونته و مورینیو سوء تفاهم بود

به گزارش "ورزش سه"، آنجلو آلسیو تقریبا یک دهه دستیار آنتونیو کونته بود و در تیم های سیه نا، یوونتوس، تیم ملی ایتالیا و چلسی در کنار این سرمربی پرافتخار قرار داشت. حالا او در مصاحبه ای در مورد دوران شیرین کار کردن با کونته در چلسی و البته درگیری های ابن سرمربی ایتالیایی با ژوزه مورینیو صحبت کرده است.

 

آنجلو آلیسو گفت: "دوران حضور در انگلیس فوق العاده بود ، ما در اولین فصل حضور در این باشگاه عنوان قهرمانی لیگ برتر و سپس جام حذفی که مهمترین عناوین انگلیس هستند را به دست آوردیم. قهرمانی در لیگ برتر بسیار دشوار است و این موفقیت کونته را به عنوان یکی از موفق ترین مربیان در اروپا کرد.

 

1597936

 

درگیری های مورینیو و کونته؟ آنها کمی شبیه هم هستند و شخصیت های قدرتمندی دارند، پس شاید همین موضوع یکی از دلایل درگیری آنها باشد. من به یاد می آورم که ما منچستریونایتد را در سال 2018 شکست دادیم و مورینیو به خاطر جشن شادی آنتونیو ناراحت بود. آنها مدتی پس از آن دیدار به طعنه زدن به یکدیگر ادامه دادند.

 

گاهی اوقات همه چیز از شرایط عادی خارج می شود، اما همه چیز با یک سوتفاهم شروع شد. آن روز مورینیو از جشن شادی کونته ناراحت شد، اما این کاری بود که آنتونیو همیشه انجام می داد و همه این مسئله را می دانند.

 

مورینیو و کونته هر دو افراد باهوشی هستند، بنابراین در پایان مشکل شان را حل کردند. حالا آنها به یکدیگر احترام می گذارند و من مطمئن هستم که وقتی آنها فصل آینده دیدار کنند شاهد احترام بین این دو نفر خواهیم بود."

دیدگاه‌ها