کد خبر : 1753638 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:13 | 10.5K بازدید | 4 دیدگاه

نامه مالک خیبر برای استاندار؛ به ما زمین بدهید

مدیر عامل باشگاه خیبر در نامه ای به استاندار لرستان خواستار دریافت زمین برای ایجاد کمپ تمرینی در خرم آباد شده است.

نامه مالک خیبر برای استاندار؛ به ما زمین بدهید 

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر در هفته های اخیر با نمایش خوبی که در لیگ یک و هم چنین جام حذفی داشت امیدوار است در پایان فصل صعود به لیگ برتر را تجربه کند. در پی این اتفاق مالک باشگاه خیبر در نامه ای به استاندار لرستان خواهان همکاری با این باشگاه در مسیر ساخت کمپ تمرینی و حتی استادیوم در خرم آباد شده است. در نامه ی عبدی به استاندار لرستان می خوانیم: 

 

استاندار محترم لرستان، جناب آقای دکتر خادمی

 

احتراماً به استحضار می‌رساند، تیم خیبر خرم آباد طی چند بازی گذشته با کسب نتایج خوب در جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور، موجی از نشاط اجتماعی و شور و شوق را در میان جامعه رقم زده است. این بذر خوشحالی و امید هم تباران لرزبانم به اندازه تمام دنیا برای من ارزشمند و مهم است.اما در این میان انتظار داشتم، جنابعالی به عنوان مقام عالی دولت در استان لرستان حداقل با برگزاری یک جلسه و در راستای دلگرمی و انگیزه دادن به بخش خصوصی صحبت های ما را می شنیدید.

 

بنده به عنوان فرزند لرستان، اگر تا به حال برای باشگاه خیبر خرم آباد کاری انجام داده ام با تمام وجود و علاقه ام برای خوشحالی هم تبارانم بوده، و به هیچ وجه هیچ منتی سر کسی ندارم عنوان: یک معدن پر از استعداد های فوتبالی به ایران معرفی خواهد کرد. جناب آقای دکتر خادمی در حالی که بسیاری از تیم‌های بخش خصوصی در دیگر استان‌های کشور از کمک های مالی و معنوی دولتی بهره‌مند شده‌اند، شوربختانه تیم خیبر از هیچ امکانات دولتی استفاده نکرده است و تمامی هزینه های بسیار سنگین باشگاه داری را به تنهایی تقبل کرده است. در خصوص هزینه های باشگاه داری ما تا آخر بر عهدی که بسته ایم، استوار و مصمم ایستاده‌ایم، اما در بحث زیرساخت‌ها بخش قابل توجهی از آن با همکاری و همراهی شما قابل حل و فصل شدن است .

 

مشغله کاری شما را درک می‌کنیم، اما ما نیز در حوزه‌های حساس و پر مخاطب مشغول به کار هستیم. شادابی جامعه، ایجاد شور و نشاط و امید بخشی در بین مردم با مقوله ورزش موضوعی حائز اهمیت است که جنابعالی کاملاً بر آن آگاه هستید. فراهم نمودن بستر مناسب جهت ساخت کمپ تمرینی و زمین مسابقه حداقل ترین خواسته ای بود، که باشگاه خیبر از دولت محترم داشت و تا به امروز این خواسته که حداقل ترین نیاز هواداران پر شور خیبر خرم آباد راه به جایی نبرده است.داشتن کمپ تمرینی می‌تواند زمینه ساز کشف و پیشرفت استعداد های ناب لرستانی باشد. ایجاد کمپ بی گمان لرستان را به عنوان یک معدن پر از استعداد های فوتبالی به ایران معرفی خواهد کرد.

 

جناب آقای خادمی در شرایط فعلی و اگر وضعیت بر همین منوال باشد در فصل جدید مسابقات اگر به دلیل کمبود زیرساختی، ما مجبور باشیم بازی های خانگی را در خارج از خرم آباد میزبان باشیم چه کسی جوابگوی خیل عظیم هواداران خیبر خواهد بود؟ هواداران پرشور و پرشمار خیبر از دکتر خادمی استاندار لرستان که خود از لرتباران محسوب می شود انتظار دارند در بحث زیرساخت‌ها به کمک خیبر خرم آباد آمده و با کمک مجمع نمایندگان لرستان قبل از شروع فصل جدید لیگ این مشکل مرتفع شود.

 

مسعود عبدی – مالک باشگاه خیبر خرم آباد

دیدگاه‌ها