کد خبر : 1753761 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:44 | 60.1K بازدید | 71 دیدگاه

الرایة: قایدی در راه لیگ ستارگان قطر است

روزنامه الرایة قطر در مطلبی مدعی شد که دو تیم السد و الدحیل خواستار جذب مهدی قایدی هستند.

الرایة: قایدی در راه لیگ ستارگان قطر است

به گزارش "ورزش سه"، درخشش مهدی قایدی در رقابت های لیگ ستارگان قطر، منجر به تعریف و تمجید رسانه های منطقه از این ستاره آینده دار فوتبال ایران شده و زمزمه های زیادی مبنی بر درخواست تیم های منطقه و اروپایی برای جذب باشوی کوچک به گوش می رسد.


اما روزنامه الرایة قطر امروز در مطلبی به تمایل زیاد دو باشگاه متمول قطری برای جذب قایدی اشاره کرده است. این روزنامه نوشته است که مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال به حضور در فصل بعد لیگ ستارگان قطر نزدیک شده است.


این روزنامه در ادامه نوشته است: چندین گزارش خارجی از پیشنهادات جدی به این ستاره ایرانی به گوش می رسد که از السد به عنوان جدی ترین خواهان مهدی قایدی نام برده شده است.

 

1598538


الرایة در پایان نوشته است: مهدی قایدی بازیکنی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیمش درخشید و به استقلال برای صعود به مرحله بعدی این بازی ها کمک کرد و گفته می شود که الدحیل دیگر باشگاهی است که برای استفاده از خدمات این بازیکن علاقه خود را نشان داده است.


این در حالی است که هنوز 2 سال از قرارداد مهدی قایدی با باشگاه استقلال باقی مانده و باید دید در انتهای فصل فرهاد مجیدی و مدیران استقلال درخصوص آینده قایدی چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد. هر چند گفته می شود باشوی کوچک از چند تیم اروپایی نیز پیشنهاداتی را دریافت کرده ولی باید تا پایان فصل نقل و انتقالات صبوری به خرج داد.

دیدگاه‌ها