کد خبر : 1753773 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:39 | 30.2K بازدید | 2 دیدگاه

وینفرد شفر: چهره واقعیمان را نشان دادیم

سرمربی آلمانی الخور می گوید که آنها در بازی پلی آف بقا مقابل الشحانیه، چهره واقعی تیمشان را نشان داده اند.

وینفرد شفر: چهره واقعیمان را نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که الخور موفق شد در دیدار پلی آف برای بقا در لیگ ستارگان قطر، از سد تیم الشحانیه عبور کند که در لیگ دسته اول در رده دوم قرار گرفته بود و با این نتیجه شاگردان شفر در لیگ باقی ماندند و الشحانیه از صعود به لیگ ستارگان بازماند.


وینفرد شفر که چند ماه پیش هدایت الخور را برعهده گرفت، موفق شد تیمش را در لیگ ستارگان حفظ کند. شفر در این خصوص گفت: ما می دانستیم که دیدار با الشحانیه مسابقه سختی خواهد بود. ما در دوره گذشته خوب کار کردیم تا برای تقابل آماده شویم و می دانستیم که باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. طی دو ماه گذشته، ما بدشانس بودیم و مصدومیت هایی نیز داشتیم که باعث ناامیدی ما شد.


شفر ادامه داد: مهمترین کار ما در کادر مربیگری، تمرینات زیاد بود و ما توانستیم به عنوان یک تیم رشد کنیم و یک روحیه تیمی قوی ایجاد کنیم. ما با نهایت تمرکز و جدیت کار کردیم و در نهایت در بازی پلی آف، ما توانستیم فوتبالی را که می خواستیم به هوادارانمان ارائه دهیم، نشان دهیم .


وی همچنین گفت: حریف ما الشحانیه فصل خوبی را پشت سر گذاشت و آنها شایسته بازی در لیگ ستارگان بودند. من از مربی آنها بخاطر توسعه الشحانیه قدردانی می کنم. آنها فوتبال خوب و جذابی را بازی می کنند و مطمئن هستم که در فصل بعد شاهد بازگشت با قدرت آنها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها