کد خبر : 1753787 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:42 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

سفر به متالیست برای آماده سازی مقابل ایران

آغاز زودهنگام اردوی بحرین برای بازی اوکراین

تیم ملی فوتبال بحرین در راستای آماده سازی خود جهت شرکت در رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا، به مصاف اوکراین خواهد رفت.

آغاز زودهنگام اردوی  بحرین برای بازی اوکراین

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت البوابة در خبری اعلام کرد که تیم ملی فوتبال بزرگسالان بحرین اواخر این ماه میلادی سفری پنج روزه به اوکراین خواهد داشت و در تاریخ 23 می (2خرداد) یک بازی دوستانه را با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد.


این خبر روز گذشته توسط یکی از اعضای تیم ملی فوتبال بحرین تأیید شد و وی تأکید کرد که بحرینی ها از 20 تا 24 می (30 اردیبهشت تا 3 خرداد) در کیف به سر خواهند برد. آنها قرار است تا در مجموعه ورزشی متالیست در شهر خارکوف به مصاف اوکراین بروند.


انتظار می رود که اردوی بحرینی ها از 15 می (25 اردیبهشت) آغاز شود و پس از بازگشت از اوکراین، آنها در تاریخ 28 می (7 خرداد) در یک بازی دوستانه در کشورشان، به مصاف تیم ملی مالزی بروند.


این دو بازی دوستانه، بخشی از اردوی آماده سازی بحرین است که توسط هلیو سوزا مربی پرتغالی این تیم برنامه ریزی شده است. البته سوزا هنوز لیست خود را برای حضور در این دو بازی دوستانه و همچنین شرکت در دیدارهای حساس و مهم مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 اعلام نکرده است.


بحرین که در حال حاضر با 2 پیروزی و 3 تساوی و کسب 9 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه C قرار دارد، باید در تاریخ های 13 خرداد با کامبوج، 17 خرداد با ایران و 25 خرداد با هنگ کنگ دیدار کند.

دیدگاه‌ها