کد خبر : 1753805 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:53 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

حمله به رکورد تاریخی؛

نیاز لوا به وینگرهای بایرن برای رکوردشکنی

رابرت لواندوفسکی برای شکستن رکورد تاریخی گرد مولر در سه بازی باقیمانده از این فصل به بال‌هایش نیاز دارد.

نیاز لوا به وینگرهای بایرن برای رکوردشکنی

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک تمرین پرفشار در روز چهارشنبه، لواندوفسکی پنجشنبه تمرین سبک تری داشت و تنها 45 دقیقه دوید، تمرینات بدنسازی را انجام داد و روی فرستادن توپ های بلند تمرین کرد. آقای گل بایرن مونیخ زودتر از هم تیمی هایش زمین تمرین را ترک کرد و انرژی خود را برای ثبت رکورد گلزنی نگه داشت.

 

1598628

 

لواندوفسکی تنها چهار گل دیگر در رسیدن به رکورد پنجاه ساله گرد مولر و زدن چهل گل در یک فصل فاصله دارد، اما مصدومیت بدموقع باعث شد تا لوا اکنون تنها سه بازی دیگر برای رسیدن به این رکورد افسانه ای فرصت داشته باشد.

یک چیز مشخص است: برای رسیدن و یا شکستن رکورد تعداد گل گرد مولر در بوندسلیگا، نه تنها لواندوفسکی باید در اوج آمادگی باشد بلکه بازیکنان کناری او نیز باید در بهترین فرم خود باشند.

مشکل اصلی این است که وینگرهای بایرن مونیخ هفته ها است دیگر که از کار افتاده اند. در ماه آوریل کومان، سانه و گنابری 924 بدون دخالت در زدن حتی یک گل بازی کردند؛ بیش از 15 ساعت بدون گل! تنها توماس مولر است که هنوز در وضعیت خوبی است و در هفت بازی گذشته هفت پاس گل داده است.

 

1598631

 

کینگزلی کومان در هفت بازی گذشته بایرن در بوندسلیگا نتوانسته در گلزنی شریک باشد.قبل از آن اما اوضاع برای ستاره فرانسوی خوب پیش می رفت: او در 19 بازی روی به ثمر رسیدن 14 گل نقش داشت. کومان سه گل زد و یازده پاس گل داد و رکورد شخصی جدیدی را به ثبت رساند.

او همچنین در هفت مسابقه در چمپیونزلیگ سه گل زد و سه پاس گل داد.

نقاط قوت: او در  ماه آوریل بیشترین تعداد ضربه به توپ را داشته و بیشتر از فصل گذشته برنده نبردهای تن به تن شده، البته این موضع احتمالا به قیمت از دست رفتن تمرکز این بازیکن تمام شده است.

نقاط ضعف: از هفته بیست و هفتم لیگ به بعد کومان هیچ ارسالی روی دروازه و هیچ ضربه در چارچوبی نداشته است.

 

1598629

 

لروی سانه نیز از اواسط ماه مارس تاکنون موفق به شرکت در گلزنی نشده است. آخرین پاس گل سانه در پیروزی 4-0 برابر اشتوتگارت در هفته بیست و ششم بوندسلیگا بود. در همین بازی گنابری نیز برای آخرین بار در گلزنی بایرن دخیل بود و هم گل زد و هم پاس گل داد.

قابل توجه: سانه آخرین بار در تاریخ سوم ژانویه برابر ماینس موفق به گلزنی شد. از آن زمان تاکنون او در 17 بازی بوندسلیگا، 1107 دقیقه، موفق به گلزنی نشده است. او البته با 12 شوت در چارچوب در پنج بازی اخیر بایرن مونیخ از کومان موفق تر ظاهر شده است، اما این به هیچ وجه برای گلزنی یا ساختن گل کافی نبوده است.

تست کرونای سرژ گنابری در تاریخ ششم آوریل مثبت شد و او به همین دلیل حدود دو هفته از میادین دور بود. گنابری در پنج بازی اخیر بایرن در بوندسلیگا دو حضور کوتاه در زمین داشت. به نظر می رسد که در بازی برابر گلادباخ او با 100 درصد آمادگی خود در زمین حاضر شود.

بالاخره یک خبر خوب برای لواندوفسکی! چرا که دیگر مشخص شده است که بدون قدرت تمام و کمال وینگرهای بایرن، رسیدن به رکورد گلزنی در بوندسلیگا برای مهاجم لهستانی چیزی شبیه به محال است.

 

دیدگاه‌ها