کد خبر : 1753810 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 16:55 | 41.9K بازدید | 5 دیدگاه

خوان فران:

نیمار درون زمین واقعا غیر قابل تحمل است

مدافع راست سابق اتلتیکو مادرید در دوران حضور نیمار در بارسا اغلب با او در زمین دچار تنش می شد.

نیمار درون زمین واقعا غیر قابل تحمل است

به گزارش "ورزش سه"، نیمار ستاره برزیلی پی اس جی همواره به این متهم می شود که مدافعان مقابلش را تحقیر می کند. او زمانی که در بارسلونا بود و حالا در پی اس جی بارها با خطای شدید مدافعان روبرو می شود و آنها در توجیه می گویند که ستاره برزیلی تحقیرشان کرده است. این تحقیر هم کلامی است و هم با دریبل های متوالی و اعصاب خردکن تا جایی که هدف، فقط مضروب کردن نیمار می شود.

 

 

1598633

 

 

شاید یکی از معروف ترین بازی هایی که نیمار به تحقیر مدافعان متهم شد، بازی جام حذفی بین بارسا و اتلتیکو بود. فصل 15-2014 که نیمار با خوان فران و دیگر بازیکنان اتلتیکو درگیری شدیدی پیدا کرد.

 

 

1557069

 

 

خوان فران که سال 2019 از اتلتیکو جدا و راهی سائوپائولوی برزیل شد، در آستانه بازی فردای اتلتیکو و بارسا به ذکر خاطرات تنش هایش با نیمار پرداخت و گفت:« بله؛ نیمار بازیکنی بود که بیش از همه در زمین عصبانی ام می کرد. درگیری با او دیگر عادی شده بود. می گویند نیمار بیرون زمین پسر خوبی است ولی درون میدان واقعا غیر قابل تحمل بود. او با توپ و بدون توپ، بازیکن مقابل را تحریک می کن؛د هرچند که خودم هم درون زمین قدیس نبودم.»

 

 

1557070

 

 

خوان فران در مورد نبرد قهرمانی لالیگا و بازی فردای اتلتیکو-بارسا در نوکمپ گفت:« سال 2014 در نوکمپ بارسا را متوقف کردیم و قهرمان لالیگا شدیم. ما اطمینان داشتیم که در نوکمپ جام را از دست نخواهیم داد. لالیگایی باورنکردنی را داشتیم و به فینال لیگ قهرمانان نیز رسیده بودیم. حس می کردیم که هر دو جام را می بریم ولی در نهایت به لالیگا رسیدیم. بازیکنان اتلتیکو فردا باید با ایمان به پیروزی وارد بازی شوند.»

 

دیدگاه‌ها