کد خبر : 1753882 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:56 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

مس کرمان صفر – خوشه طلایی یک 

لیگ یک / غافلگیری صدرنشین در خانه

هفته بیست و سوم لیگ یک امشب با برگزاری دیدار بین تیم های مس کرمان و خوشه طلایی در کرمان آغاز شد که در پایان تیم مهمان برنده از میدان خارج شد.

لیگ یک / غافلگیری صدرنشین در خانه 

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس کرمان که فاصله ی خوبی با تیم دوم ایجاد کرده بود با خیالی راحت و چهره تهاجمی به میدان آمد تا سه امتیاز این بازی را از آن خودکند اما در نیمه ی اول به خوبی متوجه شد در برابر دفاع فشرده و چند لایه ی تیم خوشه طلایی کار سختی را پیش رو دارد. تلاش های مس در نیمه ی نخست برای رسیدن به گل جایی نرسید تا دو تیم بدون رد و بدل شدن توپی از خط دروازه ها به رختکن بروند. 

 

در نیمه ی دوم مس بازی را تهاجمی تر آغاز کرد. پیمان میری و هم چنین بابا محمدی در خط حمله مس کرمان عطش بیشتری برای رسیدن به گل از خود نشان می دادند. با گذشت دقایقی از نیمه ی دوم خوشه طلایی بر خلاف جریان بازی به گل رسید. روی یک ضربه خطا تقریبا در میانه ی های میدان حسن مرادی فر کاپیتان تیم خوشه طلایی که دیده بود سجاد بیرانوند جلو کشیده است دروازه ی مس را نشانه گرفت که توپ در کمال ناباوری کرمانی ها تبدیل به گل شد. این گل مس را به نوعی غافلگیر کرد. خوشه طلایی بعد از این گل کاملا عقب کشید و به خوبی از گل زده خود محافظت کرد و در پایان بازی را با همین نتیجه به سود خود پایان برد. مس با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد در صدر جدول باقی ماند اما خوشه طلایی حالا می تواند دست کم به عنوان تیم دوم داعیه ی صعود داشته باشد. به شرطی که این روند را در هفته های آتی ادامه دهد. 

 

داور این مسابقه سعی کرد حواشی این دیدار را با کارت قرمز هایی که به نیمکت دو تیم می دهد اداره کند. او محمد رضا مولایی مربی بدنساز تیم خوشه طلایی را از زمین بازی اخراج کرد. از نیمکت مس کرمان هم فرزین رکوی دستیار رضا مهاجری کارت قرمز گرفت. هم چنین عباس محمدی مربی دروازه بان های مس هم با کارت زرد داور مواجه شد.

دیدگاه‌ها