کد خبر : 1753915 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:14 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماریتیمو دوباره در حوالی سقوط (جدول)

با مشخص شدن همه ی نتایج دیدارهای هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال ماریتیمو با امیر عابدزاده و علی علیپور به رده ی چهاردهم جدول سقوط کرد.

ماریتیمو دوباره در حوالی سقوط (جدول) 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که چند هفته ای بود خوب نتیجه می گرفت نتوانست در هفته سی و دوم به سیر صعودی خود ادامه دهد و در خانه در برابر تیم ژیل ویسنته با یک گل شکست خورد و 33 امتیازی ماند و به رده ی چهاردهم جدول سقوط کرد. در حالی که اگر در این بازی پیروز می شد شمار امتیازاتش به عدد 36 می رسید و می توانست دست کم تا رده ی دهم جدول صعود کند و خیالش از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شود. 

 

در لیگ برتر پرتغال 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های 17 و 18 مستقیم به دسته ی پایین تر سقوط می کنند و تیم 16 هم مجبور به حضور در بازی پلی آف می شود. هم اکنون بوآویستا با حضور در رده شانزدهم جدول آخرین تیمی است که با خطر سقوط به دسته ی پایین تر مواجه است و تنها 3 امتیاز کمتر از ماریتیمو اندوخته است. به واقع کسب سه امتیاز یک بازی می تواند شرایط را برای دو تیم تغییر دهد. علاوه بر ماریتیمو تیم ریوآوه، تیم فصل گذشته مهدی طارمی که 31 امتیازی و دررده ی پانزدهم جدول قرار دارد از سوی بوآویستا تهدید می شود و این دو تیم برای اینکه در سه هفته باقی مانده از خطر سقوط به دسته ی پایین تر در امان بمانند باید بهتر از بوآویستا نتیجه بگیرند. 

 

تیم ماریتیمو در هفته ی سی و دوم بازی ها فردا شب در خانه تیم فریرا به میدان می رود که تیم پنجم جدول است و کار سختی پیش رو دارد. البته ماریتیمو پیش از شکست در برابر ژیل ویسنته در مصاف با تیم براگا که در رده ی چهارم جدول قرار دارد یک بر صفر پیروز شده بود. هم اکنون اسپورتینگ با 79 امتیاز صدرنشین است و در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها پورتو با مهدی طارمی هم با 71 امتیاز یعنی 8 امتیاز کمتر در رده ی دوم جدول قرار دارد. به نظر می رسد قهرمانی این فصل اسپورتینگ در لیگ برتر پرتغال را باید قطعی بدانیم. مگر در سه بازی باقی مانده اسپورتینگ بازنده شود و پورتو هر سه بازی را با پیروزی به پایان برسد؛ اتفاقی که دور از ذهن است.

 

1598875

دیدگاه‌ها